Klikněte pro více výsledků.
Nebyly nalezeny žádné produkty.
Váš košík je prázdný Zobrazit nabídku
INOKIM OXO 2022
INOKIM OXO patří na špici mezi prémiovými výkonnými koloběžkami. Ohromí nejen unikátním designem, ale i svými parametry, dvěma motory či velmi pohodlným nastavitelným podvozkem. I pokud najdete koloběžku s podobnými parametry a pohodlím, OXO stále zvítězí bezpečností. Jde o jeden z našich nejoblíbenějších modelů.
New product
Objednávky do
Dnes
týká se e-shop objednávek
odešleme
Zítra
V závislosti od konfigurace produktu
Po přijetí a prověření vašeho požadavku vám pošleme nabídku.
Vlajková loď značky INOKIM ztělesňuje všechny hodnoty tohoto výrobce. Koloběžka tak není na špici pouze svými ohromujícími parametry, ale i bezpečností, designem, pohodlností a spolehlivostí. Navíc jde o doslova legendární model, který pozná každý fanoušek osobní elektromobility
Z celé koloběžky jsou cítit zkušenosti, neboť INOKIM je jeden z nejstarších výrobců elektrických koloběžek na světě. První elektrickou koloběžku sestrojili a prodali již před před jedenácti lety, což se nedá říct o drtivé většině "nováčků" na trhu. Proto je koloběžka OXO výjimečně kvalitně zpracovaná do posledního detailu. Mimochodem za svůj design získala i prestižní cenu, Red dot design award, kterou se nemůže pochlubit jen tak leckdo.
Bezpečnost je v případě značky INOKIM na prvním místě. Proto je koloběžka OXO sestrojena z výjimečně pevné slitiny hliníku, používané v leteckém průmyslu. Celá konstrukce je důmyslně vyvážená, aby byla stabilní i ve vysokých rychlostech okolo 60 km/h, kterých dokáže tento stroj dosáhnout. Extrémní výkon dokážou zkrotit hned dvě kotoučové hydraulické brzdy značky Zoom. Patentovaný systém podvozku OSAP přispívá nejen k pohodlí, ale i k bezpečnosti tím, že udržuje stabilitu i při vysokých rychlostech a při jízdě po horším povrchu. Pro méně zkušené jezdce je zde možnost omezení maximální rychlosti a také je možné vypnout jeden z motorů a tím snížit výkon na polovinu. K bezpečnosti přispívají i přední a zadní LED světla, přičemž to zadní plní i funkci brzdového světla. Bezpečnosti přispívá i baterie složená z kvalitních článků značky LG. Pevnost celé koloběžky umožňuje nosnost až 120 kg. Koloběžka má též funkci kick-start, zamezující nechtěnému startu.
OXO patří mezi extrémní modely. Rychlost přes 60 km/h pro ni není žádný problém. Špičkový výkon je až 2600 W (1300 W na každém kole)! Dlouhodobý výkon je 2000 W, což je více než dostatečné v každé situaci. Ano, na trhu existují i extrémnější stroje, žádný z nich však tento výkon nepodá tak bezpečně a elegantně jako právě INOKIM OXO. To vše při snesitelné váze 33,5 kg. Má příjemný rozběh bez zbytečného trhání a plnou akceleraci dodá způsobem, který si dokážete naplno užít beze strachu v očích. Protože jsou nezávisle poháněna obě kola, je vhodná i do terénu a prudkých stoupání. Pokud nevyužijete plný výkon této extrémní koloběžky, tak se vám odmění obrovským dojezdem a příjemným pocitem, že výkon je kdykoliv k dispozici, pokud ho budete potřebovat. I pokud pojedete na cestu mezi auta, nebudete ve městě určitě brzdit provoz.
Mezinárodní ocenění Red dot design award hovoří za vše. Nejen amatéři, ale i odborná porota hodnotí design této koloběžky jako jeden z nejlepších na světě. Je jednoduše nádherná a zároveň jiná než všechny ostatní koloběžky této výkonnostní kategorie, které jsou podobné jako vejce vejci. Asymetrické kyvné uchycení kol je určitě jedním z hlavních designových prvků, díky kterému se vám koloběžka rychle neokouká, jelikož z každé strany vypadá jinak. Z jedné strany uvidíte krásnou kyvku držící kolo a z druhé strany kola vypadají jako kdyby je na koloběžce nic nedrželo. Tyč řízení je krásně aerodynamicky tvarovaná a působí robustním dojmem, což se od koloběžky jedoucí šedesátkou očekává. Model OXO se vyrábí pouze v exkluzivní působivé černo-oranžové kombinaci připomínající trošku, mezi motorkáři známou, značku KTM. OXO dostala navíc barevně sladěné ručky, které nejen dobře vypadají ale jsou i pohodlné na dotek. OXO má poměrně dobře maskované i brzdové hadičky a další kabely, které neruší celkový dojem z tohoto unikátního designového stroje. Černo-oranžová kombinace se k tomuto designu dokonale hodí, působí agresivně a luxusně zároveň.
O pohodlí při jízdě se stará patentovaný systém podvozku OSAP, přičemž kola jsou asymetricky uchycena na kyvkách. Unikátní je, že OXO má podvozek s nastavitelnou výškou, a tak si můžete lehce změnit výšku podle toho, či budete jezdit v terénu nebo ve městě. Koloběžka zvládne i horší terén, jezdili jsme s ní i po louce, rozbitých či polních cestách a ani po delší jízdě jsme necítili únavu z přílišných vibrací. K pohodlí přispívají i desetipalcová kola s pneumatikami a dušemi od CST, které pomáhají tlumit nerovnosti. Díky rozměru deset palců a značkovému výrobcovi pneumatik není OXO příliš náchylná na defekty. K pohodlí přispívá i podsvícený přehledný LCD displej. OXO má též délkově nastavitelný boční stojan, který si můžete přizpůsobit zvolené výšce podvozku. Skládání koloběžky je jednoduchý a pohodlný proces, navíc ve složené poloze zůstanou řídítka zajištěná o vyvýšenou část nášlapné plochy a OXO je tak možné dobře uchytit za řídící tyč, aniž by se vám v rukou kroutila. Za pohodlné považujeme i celkovou bezúdržbovost tohoto modelu, stačí se na koloběžku postavit a jet. Nabíjecí konektor je dobře dostupný a nemusíte ho pracně hledat.
Extrémní výkon potřebuje kvalitní a objemnou baterii. V případě OXO má napětí až 60 V s články od LG, a kapacitu 25,6 A/h, což odpovídá velmi nadstandartním 1 536 Wh. Při úplném vybití je však potřeba počítat s až 13,5 hodinami nabíjení. Výrobce udává dojezd přes 100 km při "slušné" jízdě 25 km/h na rovince, což patří, při této váze a výkonnostní kategorii, mezi jeden z nejlepších dojezdů na světě. Udávaný dojezd je při využití jednoho motoru. Při dynamické jízdě s využitím obou motorů je samozřejmě třeba počítat s menším dojezdem a dojezd se může zkrátit i pod polovinu, neboť v těchto rychlostech již spotřebujete množství energie pouze na překonání odporu vzduchu. Každopádně, s touto koloběžkou se o dojezd bát nemusíte, je víc než dostatečný.
Díky konstrukci a výkonu jde o jednu z nejvíce univerzálních koloběžek na světě. Vzhledem k pohonu obou kol nepohrdne ani terénem či prudším kopcem. Ve městě určitě oceníte její výkon při jízdě do kopce a taky její dojezd. Nemusíte se bát, pokud potřebujete absolvovat delší trasu nebo ji nemáte čas přes den nabíjet. V našich podmínkách vás doslova očaruje velmi pohodlný podvozek, který využijete stejně dobře na polní cestě, jakož i na našich rozbitých cestách. Navzdory její univerzálnosti nejde určitě o to nejpraktičtější řešení do města, to určitě nechceme tvrdit. Musíte počítat s váhou okolo 33 kg, takže případné schody vás určitě nepotěší. Také si ji už při jejím rozměrech jednoduše nesložíte a neseberete do restaurace, ale většinou ji budete muset zamknout venku jako kolo. Její váhu lze stále uzvednout jedním člověkem bez přílišné námahy a její přenos na menší vzdálenost není problém, ale nést ji na takové čtvrté poschodí po schodech byste nechtěli (zkusili jsme). Vejde se do kufru běžného auta, ale mnoho dalšího místa vám tam již nezbude, proto pokud ji chcete vzít sebou na delší výlet autem (například k moři), lépe poslouží zadní nosič na kola na tažném zařízení, protože vám tak zůstane volný kufr. Mimo své vyšší váhy jde o fantastické řešení do města, ale i mimo něj.
Tuto koloběžku jednoduše milujeme. Jde o jednu z nejuniverzálnějších koloběžek na trhu - o enduro mezi koloběžkami. Je z ní cítit, že značka dbá nejen na papírové parametry a design, ale i na bezpečnost a spolehlivost. Zda pojedete off-road po polní cestě, šedesátkou po silnici či krokem někde v centru města, vždy vám vykouzlí úsměv na tváři a vždy budete cítit, že je jako stvořená na danou situaci. Bude vypadat skvěle v kavárně, ale i na cestě do práce, zaparkovaná v kanceláři nebo o víkendu zaprášená někde za městem na louce. Každý pohled na ni vás potěší a neomrzí se vám ani po letech každodenního používání.
Samozřejmě existují i extrémnější stroje, které jezdí více než 60 km/h, koneckonců máme je i v nabídce a sami je občas jezdíme. Žádný z nich vám však nemá takovou univerzálnost a tak příjemný pocit jako tato vlajková loď od INOKIM. OXO je jednoduše neodolatelná spokojenost na dvou kolech v každé situaci. Je to podle nás optimální limit toho, čeho se dá bezpečně dosáhnout bez toho, abyste neměli každých 100 metrů nepříjemný pocit, že vám chce vaše koloběžka ublížit. Několikrát jsme osobně INOKIM navštívili v jejich centrále v Tel-Avivu a během obědu s designérem a "otcem" celé značky Nimrodem Sapirem Riccardem zazněla jedna myšlenka, která vystihuje nejen tuto koloběžku, ale i celou značku INOKIM: "Ano, víme o tom, že existují výkonnější či levnější koloběžky. Samozřejmě, že bychom dokázali vyrobit ještě rychlejší, ještě šílenější a možná i levnější koloběžku, ale toto není soutěž, které se chceme zúčastnit, protože to prostě není to, co svět nyní potřebuje. INOKIM je rodina, je to životní styl, INOKIM přináší radost a příjemné vzrušení, přináší kvalitu, ale hlavně INOKIM vás doveze každý večer bezpečně domů k vaší rodině. A to je pro nás důležitější než vyhrát žebříček nejšílenějších koloběžek světa.
Jsme autorizovaným prodejcem značky INOKIM a poskytujeme záruční i pozáruční servis, který je zajištěn v našem servisním středisku. Všechny náhradní díly máme skladem a jsme jediným certifikovaným poskytovatelem záručních oprav. Proto se při koupi této koloběžky nemusíte vůbec obávat servisu či dostupnosti náhradních dílů a díky přímé reprezentaci výrobce si poradíme i se složitějšími případy a diagnostikou.
INOKIM je jedním z mála výrobců, kteří mají vše pod jednou střechou. Od designu, vývoje hardwaru a softwaru, až po výrobu, prodej a servis. Každý jednotlivý díl, každá jednotlivá součástka je na míru vyvíjená a testovaná INOKIMem, což je opravdu neobvyklý unikát, díky kterému patří INOKIM mezi absolutní špičku. Vývoj, výzkum a design sídlí v rodišti této značky – v Izraelském Tel-Avivu. Výroba probíhá v Číně ve městě Ningbo ve vlastní továrně a pod přísným kvalitativním dohledem.
INOKIM začal jako garážový projekt Nimroda Sapira Riccarda v roce 2009 a dnes patří mezi skutečné globální značky se zastoupením v téměř každé zemi světa. Nimrod je stále ve firmě aktivní a dodnes má na starosti právě design produktů a je proto i designérem modelu OXO.
Voltride je hrdým partnerem této značky, protože sdílíme společné nadšení a vášeň pro osobní elektromobilitu a od roku 2019 jsme jediným a výhradním zastoupením INOKIM pro celou střední Evropu. Vzhledem na globálnost značky nebudete mít problém se servisem či náhradními díly kdekoli na světě, protože partneři INOKIM drží globální záruku kvality, kdekoli se nacházíte a bez ohledu na to, v které zemi jste si svůj INOKIM koupili.
Porovnání modelové řady OX |
||||
OX ECO | OX H | OX S | OXO | |
Výkon | 1050 W | 1300 W | 1300 W | 2600 W |
Maximální rychlost | 35 km/h | 45 km/h | 45 km/h | 65 km/h |
Dojezd | 40 km | 50 km | 90 km | 100 km (ECO režim) |
Váha | 25 kg | 26 kg | 28 kg | 33,5 kg |
Výrobce baterie | Čína - bez značky | Čína - bez značky | Články LG | Články LG |
Energie baterie | 624 Wh | 780 Wh | 1260 Wh | 1536 Wh |
Kapacita baterie | 13 Ah | 13 Ah | 21 Ah | 25,6 Ah |
Napětí baterie | 48 V | 60 V | 60 V | 60 V |
Počet motorů | 1 - zadní | 1 - zadní | 1 - zadní | 2 - přední i zadní |
Přední brzda | bubnová | bubnová | bubnová | kotoučová hydraulická |
Zadní brzda | kotoučová | kotoučová | kotoučová | kotoučová hydraulická |
Rukojeti | pěnové | gumové | gumové | gumové oranžové |
Doba dobíjení | 7 h | 7 h | 8 h | 14 h |
Výkonnostní parametry | |||
---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | Voltride nezávislé měření | Hodnocení |
Hmotnost s baterií | 33,5 kg | 34 kg | V kategorii jde o skvělou váhu vzhledem k výkonu a dojezdu |
Doba nabíjení | 14 h | Zatím netestované | Některé značky už nabízejí možnost zapojení dvou nabíječek najednou. U OXO počítejte s nočním dobíjením. |
Max. rychlost před odblokováním | 25 km/h | Zatím netestované | |
Max. konstrukční rychlost | 65 km/h | 56,5 km/h | Ohromila nás zejména stabilita v této rychlosti oproti modelům jiných značek. |
Špičkový výkon | 2600 W | 2075,3 W | |
Dojezd | 100 km (ECO mód) podle konfigurace od 80 km do 100 km (ECO mód) | 94,53 km podle konfigurace | Skvělý dojezd, v poměru cena / výkon / váha patří mezi TOP stroje. |
Dojezd v městském cyklu | - | 63,03 km | |
Vzdálenost na zrychlení 0 - 20 km/h | - | 9,7 m | |
Vzdálenost na zrychlení 0 - 30 km/h | - | 23,4 m | |
Čas na zrychlení z 0 na 20 km/h | - | 3,32 s | |
Čas na zrychlení z 0 na 30 km/h | - | 5,26 s | |
Brzdná dráha z 20 km/h | - | 1,7 m | |
Brzdná dráha z 30 km/h | - | 4,2 m | |
Sprint na 100m | - | 11,9 s | |
Sprint na 250m | - | 22,1 s | |
Sprint na 1000m | - | 70,65 s | |
zobrazit víc | |||
zobrazit méně |
Skutečné výsledky naměřené našimi testovacími jízdami.
Víc o testování Vyberte si do porovnání i jiné modely.
Data se zobrazí v grafech, tabulkách a při všech hodnotách.
Vyberte si jiné modely z možností níže:
10 | 15 | 20 | 25 | 30 | 35 | 40 | 45 | 50 | 55 | 56,50 | |||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 → 10 1,67
| 0 → 15 2,49
| 0 → 20 3,32
| 0 → 25 4,37
| 0 → 30 5,26
| 0 → 35 6,27
| 0 → 40 7,65
| 0 → 45 9,39
| 0 → 50 12,92
| 0 → 55 20,70
| 0 → 56,50 27,10
| ||||||||||||||||||||||
10 | 10 → 15 0,82
| 10 → 20 1,65
| 10 → 25 2,70
| 10 → 30 3,59
| 10 → 35 4,60
| 10 → 40 5,98
| 10 → 45 7,72
| 10 → 50 11,25
| 10 → 55 19,03
| 10 → 56,50 25,43
| |||||||||||||||||||||||
15 | 15 → 20 0,83
| 15 → 25 1,88
| 15 → 30 2,77
| 15 → 35 3,78
| 15 → 40 5,16
| 15 → 45 6,90
| 15 → 50 10,43
| 15 → 55 18,21
| 15 → 56,50 24,60
| ||||||||||||||||||||||||
20 | 20 → 25 1,05
| 20 → 30 1,94
| 20 → 35 2,95
| 20 → 40 4,33
| 20 → 45 6,07
| 20 → 50 9,60
| 20 → 55 17,38
| 20 → 56,50 23,78
| |||||||||||||||||||||||||
25 | 25 → 30 0,89
| 25 → 35 1,91
| 25 → 40 3,28
| 25 → 45 5,02
| 25 → 50 8,55
| 25 → 55 16,33
| 25 → 56,50 22,73
| ||||||||||||||||||||||||||
30 | 30 → 35 1,01
| 30 → 40 2,39
| 30 → 45 4,13
| 30 → 50 7,66
| 30 → 55 15,44
| 30 → 56,50 21,83
| |||||||||||||||||||||||||||
35 | 35 → 40 1,38
| 35 → 45 3,12
| 35 → 50 6,65
| 35 → 55 14,43
| 35 → 56,50 20,82
| ||||||||||||||||||||||||||||
40 | 40 → 45 1,74
| 40 → 50 5,27
| 40 → 55 13,05
| 40 → 56,50 19,45
| |||||||||||||||||||||||||||||
45 | 45 → 50 3,53
| 45 → 55 11,31
| 45 → 56,50 17,71
| ||||||||||||||||||||||||||||||
50 | 50 → 55 7,78
| 50 → 56,50 14,18
| |||||||||||||||||||||||||||||||
55 | 55 → 56,50 6,39
|
10 | 15 | 20 | 25 | 30 | 35 | 40 | 45 | 50 | 55 | 56,50 | |||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 → 10 2,41
| 0 → 15 5,50
| 0 → 20 9,68
| 0 → 25 16,39
| 0 → 30 23,44
| 0 → 35 32,76
| 0 → 40 47,35
| 0 → 45 68,07
| 0 → 50 115,30
| 0 → 55 229,77
| 0 → 56,50 328,25
| ||||||||||||||||||||||
10 | 10 → 15 3,09
| 10 → 20 7,27
| 10 → 25 13,98
| 10 → 30 21,03
| 10 → 35 30,35
| 10 → 40 44,94
| 10 → 45 65,66
| 10 → 50 112,89
| 10 → 55 227,36
| 10 → 56,50 325,84
| |||||||||||||||||||||||
15 | 15 → 20 4,18
| 15 → 25 10,89
| 15 → 30 17,94
| 15 → 35 27,26
| 15 → 40 41,85
| 15 → 45 62,57
| 15 → 50 109,80
| 15 → 55 224,26
| 15 → 56,50 322,75
| ||||||||||||||||||||||||
20 | 20 → 25 6,71
| 20 → 30 13,75
| 20 → 35 23,08
| 20 → 40 37,66
| 20 → 45 58,39
| 20 → 50 105,62
| 20 → 55 220,08
| 20 → 56,50 318,57
| |||||||||||||||||||||||||
25 | 25 → 30 7,04
| 25 → 35 16,37
| 25 → 40 30,95
| 25 → 45 51,68
| 25 → 50 98,91
| 25 → 55 213,37
| 25 → 56,50 311,86
| ||||||||||||||||||||||||||
30 | 30 → 35 9,32
| 30 → 40 23,91
| 30 → 45 44,63
| 30 → 50 91,86
| 30 → 55 206,33
| 30 → 56,50 304,81
| |||||||||||||||||||||||||||
35 | 35 → 40 14,59
| 35 → 45 35,31
| 35 → 50 82,54
| 35 → 55 197,00
| 35 → 56,50 295,49
| ||||||||||||||||||||||||||||
40 | 40 → 45 20,72
| 40 → 50 67,95
| 40 → 55 182,42
| 40 → 56,50 280,90
| |||||||||||||||||||||||||||||
45 | 45 → 50 47,23
| 45 → 55 161,70
| 45 → 56,50 260,18
| ||||||||||||||||||||||||||||||
50 | 50 → 55 114,46
| 50 → 56,50 212,95
| |||||||||||||||||||||||||||||||
55 | 55 → 56,50 98,49
|
55 | 50 | 45 | 40 | 35 | 30 | 25 | 20 | 15 | 10 | 0 | |||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
56,50 | 56,50 → 55 0,11
| 56,50 → 50 0,35
| 56,50 → 45 0,60
| 56,50 → 40 0,84
| 56,50 → 35 1,05
| 56,50 → 30 1,26
| 56,50 → 25 1,46
| 56,50 → 20 1,62
| 56,50 → 15 1,85
| 56,50 → 10 2,00
| 56,50 → 0 2,42
| ||||||||||||||||||||||
55 | 55 → 50 0,24
| 55 → 45 0,49
| 55 → 40 0,73
| 55 → 35 0,94
| 55 → 30 1,15
| 55 → 25 1,35
| 55 → 20 1,51
| 55 → 15 1,74
| 55 → 10 1,89
| 55 → 0 2,31
| |||||||||||||||||||||||
50 | 50 → 45 0,25
| 50 → 40 0,49
| 50 → 35 0,70
| 50 → 30 0,91
| 50 → 25 1,11
| 50 → 20 1,27
| 50 → 15 1,50
| 50 → 10 1,65
| 50 → 0 2,07
| ||||||||||||||||||||||||
45 | 45 → 40 0,24
| 45 → 35 0,46
| 45 → 30 0,66
| 45 → 25 0,86
| 45 → 20 1,03
| 45 → 15 1,25
| 45 → 10 1,40
| 45 → 0 1,82
| |||||||||||||||||||||||||
40 | 40 → 35 0,22
| 40 → 30 0,42
| 40 → 25 0,62
| 40 → 20 0,79
| 40 → 15 1,01
| 40 → 10 1,16
| 40 → 0 1,58
| ||||||||||||||||||||||||||
35 | 35 → 30 0,21
| 35 → 25 0,40
| 35 → 20 0,57
| 35 → 15 0,79
| 35 → 10 0,94
| 35 → 0 1,37
| |||||||||||||||||||||||||||
30 | 30 → 25 0,19
| 30 → 20 0,36
| 30 → 15 0,58
| 30 → 10 0,74
| 30 → 0 1,16
| ||||||||||||||||||||||||||||
25 | 25 → 20 0,17
| 25 → 15 0,39
| 25 → 10 0,54
| 25 → 0 0,97
| |||||||||||||||||||||||||||||
20 | 20 → 15 0,22
| 20 → 10 0,37
| 20 → 0 0,80
| ||||||||||||||||||||||||||||||
15 | 15 → 10 0,15
| 15 → 0 0,58
| |||||||||||||||||||||||||||||||
10 | 10 → 0 0,42
|
55 | 50 | 45 | 40 | 35 | 30 | 25 | 20 | 15 | 10 | 0 | |||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
56,50 | 56,50 → 55 1,66
| 56,50 → 50 5,03
| 56,50 → 45 8,19
| 56,50 → 40 10,88
| 56,50 → 35 13,02
| 56,50 → 30 14,77
| 56,50 → 25 16,13
| 56,50 → 20 17,06
| 56,50 → 15 18,03
| 56,50 → 10 18,42
| 56,50 → 0 18,93
| ||||||||||||||||||||||
55 | 55 → 50 3,37
| 55 → 45 6,53
| 55 → 40 9,22
| 55 → 35 11,36
| 55 → 30 13,11
| 55 → 25 14,47
| 55 → 20 15,40
| 55 → 15 16,37
| 55 → 10 16,76
| 55 → 0 17,27
| |||||||||||||||||||||||
50 | 50 → 45 3,16
| 50 → 40 5,85
| 50 → 35 7,99
| 50 → 30 9,74
| 50 → 25 11,10
| 50 → 20 12,03
| 50 → 15 13,01
| 50 → 10 13,39
| 50 → 0 13,90
| ||||||||||||||||||||||||
45 | 45 → 40 2,70
| 45 → 35 4,83
| 45 → 30 6,58
| 45 → 25 7,94
| 45 → 20 8,88
| 45 → 15 9,85
| 45 → 10 10,23
| 45 → 0 10,74
| |||||||||||||||||||||||||
40 | 40 → 35 2,13
| 40 → 30 3,89
| 40 → 25 5,25
| 40 → 20 6,18
| 40 → 15 7,15
| 40 → 10 7,53
| 40 → 0 8,05
| ||||||||||||||||||||||||||
35 | 35 → 30 1,75
| 35 → 25 3,11
| 35 → 20 4,05
| 35 → 15 5,02
| 35 → 10 5,40
| 35 → 0 5,91
| |||||||||||||||||||||||||||
30 | 30 → 25 1,36
| 30 → 20 2,29
| 30 → 15 3,27
| 30 → 10 3,65
| 30 → 0 4,16
| ||||||||||||||||||||||||||||
25 | 25 → 20 0,94
| 25 → 15 1,91
| 25 → 10 2,29
| 25 → 0 2,80
| |||||||||||||||||||||||||||||
20 | 20 → 15 0,97
| 20 → 10 1,35
| 20 → 0 1,87
| ||||||||||||||||||||||||||||||
15 | 15 → 10 0,38
| 15 → 0 0,90
| |||||||||||||||||||||||||||||||
10 | 10 → 0 0,51
|
Skutečné výsledky naměřené našimi testovacími jízdami. Používáme takový vědecký přístup jak je to jen možné a profesionální měřící přístroje.
Víc o testováníDalší parametry | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | ||||
Min. rychlost omezovače | 6 km/h | ||||
Max. rychlost omezovače | 25 km/h | ||||
Délka | 122 cm | ||||
Výška | 130 cm | ||||
Šířka | 59 cm | ||||
Délka složená | 122 cm | ||||
Výška složená | 54 cm | ||||
Šířka složená | 59 cm | ||||
Typ motoru | bezuhlíkový (BLDC) v kole | ||||
Typ baterie | Li-Ion | ||||
Výrobce baterie | LG články | ||||
Napětí baterie | 60 V | ||||
Kapacita baterie | 25,6 Ah podle konfigurace: 18 Ah, 25,6 Ah | ||||
Energie v baterii | 1536 Wh podle konfigurace: 1080 Wh, 1536 Wh | ||||
Rekuperace | ne | ||||
Systém ovládání | palcová páčka | ||||
Tempomat | ano | ||||
Omezovač rychlosti | ano | ||||
Start odrazem | ano | ||||
Pohon | pohon předního i zadního kola | ||||
Přední brzda | disková hydraulická | ||||
Zadní brzda | disková hydraulická | ||||
Typ kola vpředu | vzduchové s duší | ||||
Velikost kola vpředu | 10" | ||||
Typ kola vzadu | vzduchové s duší | ||||
Velikost kola vzadu | 10" | ||||
Odpružení | vpředu a vzadu | ||||
Doporučený tlak v pneumatikách | 40 - 50 Psi (2,7 - 3,5 Bar) | ||||
Přední zavěšení | kyvné rameno + nastavitelný zkrutný gumový blok | ||||
Zadní zavěšení | kyvné rameno + nastavitelný zkrutný gumový blok | ||||
Osvětlení | přední, zadní a brzdové | ||||
Brzdové světlo | ano | ||||
Barvy | černo/oranžová | ||||
Max. zátěž | 120 kg |
SUPER koloběžka
Komunikace Voltride na jedničku. Koloběžka objednána v neděli, doručena již v úterý, to jsem ani nečekal. Balení bylo v pořádku, podle recenze od youtubera "Karotky" "krabice v krabici", pečlivě zajištěno proti poškození. Po vybalení a seřízení páček na řiditkách a dofouknutí pneu, jsem musel ještě seřídit zadní brzdu, která škrtala o kotouč, ale jednoduché video jsem našel na Youtube na stránkách Inokim. Mám verzi se slabší baterii 18Ah, přeci jen cenový rozdíl je značný. Uvidím jaký bude reálný dojezd, při mých 93kg váhy. Zatím najeto cca 70km, po prvním nabití a ujetí cca 38km zbyly ještě 2/5 čárek na baterii a cca 57V. Papírový dojezd 70km je s mojí váhou nereálný, ale když budu kolem 40-45km, je to pro mé účely dostatečné. Po cyklostezce jezdím mezi 25 - 30 km/h, tam jsem ujel právě prvních 38km. Zkoušel jsem silnici, kde po rovině dosáhla 66 km/h s lehkým větrem v zádech. Proti mé dřívejší Bluetouch BT500 bez tlumení je podvozek úžasný, opravdu tlumí a filtruje nerovnosti. Musím si zvyknout na ovládání na palec a trochu mě mrzí nemožnost např. nastavení po jaké době tempomat sepne, zadaných 10s je až dost. Jinak zatím je koloběžka SUPER.
Celková spokojenost |
|
Kvalita |
|
Služby Voltride |
|
Doručení |
|
Přesnost popisu |
|
Inokim Oxo Super
Mám Inokim Oxo necelý měsíc a jsem z ní nadšený. Je to úžasná koloběžka, která má dokonalý podvozek, skvělé jízdní vlastnosti a je naprosto, ale fakt naprosto stabilní. Myslím, že jsem jsem si vybral dobře a mohu jenom poděkovat pánům z Voltride, kteří mi tento skvělý stroj doporučili. Design této koloběžky je prostě nadčasový. Ještě jednou moc děkuji.
Celková spokojenost |
|
Kvalita |
|
Služby Voltride |
|
Doručení |
|
Přesnost popisu |
|
Inokin OXO
Koloběžku jsem koupil po zkušenostech s Ninebot MAX G30, na který nedám dopustit a na ježdění na krátké cesty, přiblížení se od auta/MHD si ji rozhodně nechám. Inokim OXO je ale úplně jiná kategorie a používám jí stejně, jako jsem doposud používal motorku - na běžné přesuny po městě. Výkon je dostatečný a i s mými 120kg bez problémů jede přes 50kmh, takže jízda mezi auty není tak stresující, jako na pomalém Ninebotu. Odpružení, stabilita, ovládání vše bez problémů. K tomu velmi podařený design.
Koloběžka má ale i své drobné zápory a protože jí každý jen chválí, tak je sem napíšu:
- Tragická ergonomie, resp. nastavení řídítek páček brzd a plynu. OK, to se dá řešit. Ale:
- Po přenastavení ovládacích prvků zůstávaly zaseknuté spínače brzdových páček. Takže po aktivaci koloběžka hlásila chybu E25, nebo po zabrždění přestávala jet. Po pár dnech se mi to podařilo rozchodit, ale vzhledem k ceně celého stroje je to ostuda.
- To samé páčka plynu. Od nové koloběžky zůstávala zaseknutá a kolobrnda neustále zrychlovala. To je nejen ostuda, ale je to i nebezpečně. Opět se mi to povedlo za pár dní rozhýbat.
- Originální gripy na řidítkách jsou strašné. To funguje možná na kole, kde se jezdec o řidítka opírá a drží je pod úplně jiným úhlem. Gripy ihned vyměněny za kulaté pro MTB.
- Nášlap pro zadní nohu má moc velký sklon, takže se nedá pohodlně využívat. Ale chápu - Menší úhel nášlapu by zkrátil plochu decku a hůře by se na něj poskládaly větší nohy.
- Akcelerace z nuly nebo z nízkých rychlostí na stupeň 3 má příliš razantní nástup. Tedy akcelerace samotná je příjemně měkká, ale ten první impulz, když zmáčknete plyn je trochu překotný. Pokud zpomalíte do prudké zatáčky na rychlost chůze a chcete opět zrychlit, je to trochu nepříjemné. Určitě by šlo vyřešit poladěním SW.
- Brzdy ZOOM jsou odpad. Jsou k ničemu i na laciných kolech, která cyklisté rozjedou sotva na 30kmh. Chápu, že dát na kolobrndu opravdové brzdy, které brzdí a dají se nějak rozumně nastavit, by zvýšilo cenu koloběžky o dalších několik tisíc. Ale alespoň by člověk pohodlně dosáhnul na páčky a brzdy by neustále nedrhnuly a nezvonily.
- Skládací mechanismus lze vymyslet lépe a jednodušeji (viz. Ninebot). OK, beru, že OXO je koloběžka, kterou většinou neskládáte. Ale - viz další bod.
- Když potřebujete koloběžku kousek poponést, třeba krátké schody apod., není ji za co chytit. Já mám síly dost, takže ji nakonec třeba z metra vynést zvládnu. Ale spousta lidí ji bude muset složit, aby jí měli za co chytit. A vzhledem k tomu, že skládání/rozkládání není otázka dvou pohybů, je to opruz. Madlo na nášlapu by se sakra hodilo.
- Displej a ovládání nastavení koloběžky. Monochormatický displej velikosti dětských digitálek je dnes už trochu archaický. Za jizdy je na něj hodně špatně vidět. Navíc tvoří jeden celek s páčkou plynu. Takže když si nastavíte páčku plynu do polohy umožňující pohodlné ovládání, sklopíte zároveň displej směrem dozadu a nevidíte na něj už vůbec.
Sečteno a potrženo - Inokim OXO je prémiová koloběžka. Prémiová cenou, výkonem, designem i kvalitou konstrukce. Zbytečně jí ale sráží spousta nedotažených nebo odfláknutých detailů, které jasně připomínají, že je kolobrnda vyrobená v Číně. Něco se dá vylepšit/doladit doma, na něco si zvyknete. Ale celkově je to škoda, protože bez výše uvedených neduhů by byla OXO naprosto dokonalá a klidně bych za ni dal třeba o 10 tisíc víc.
Celková spokojenost |
|
Kvalita |
|
Služby Voltride |
|
Doručení |
|
Přesnost popisu |
|
Dal sem na doporučení a jsem nepopsatelně spokojen. Mile mě překvapilo že máte krám už i v Praze. Podle fotek to vypadá pěkně tak se těším až se u vás zastavím.
Celková spokojenost |
|
Kvalita |
|
Služby Voltride |
|
Doručení |
|
Přesnost popisu |
|
Další parametry | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | ||||
Min. rychlost omezovače | 6 km/h | ||||
Max. rychlost omezovače | 25 km/h | ||||
Délka | 122 cm | ||||
Výška | 130 cm | ||||
Šířka | 59 cm | ||||
Délka složená | 122 cm | ||||
Výška složená | 54 cm | ||||
Šířka složená | 59 cm | ||||
Typ motoru | bezuhlíkový (BLDC) v kole | ||||
Typ baterie | Li-Ion | ||||
Výrobce baterie | LG články | ||||
Napětí baterie | 60 V | ||||
Kapacita baterie | 18 Ah podle konfigurace: 18 Ah, 25,6 Ah | ||||
Energie v baterii | 1080 Wh podle konfigurace: 1080 Wh, 1536 Wh | ||||
Rekuperace | ne | ||||
Systém ovládání | palcová páčka | ||||
Tempomat | ano | ||||
Omezovač rychlosti | ano | ||||
Start odrazem | ano | ||||
Pohon | pohon předního i zadního kola | ||||
Přední brzda | disková hydraulická | ||||
Zadní brzda | disková hydraulická | ||||
Typ kola vpředu | vzduchové s duší | ||||
Velikost kola vpředu | 10" | ||||
Typ kola vzadu | vzduchové s duší | ||||
Velikost kola vzadu | 10" | ||||
Odpružení | vpředu a vzadu | ||||
Doporučený tlak v pneumatikách | 40 - 50 Psi (2,7 - 3,5 Bar) | ||||
Přední zavěšení | kyvné rameno + nastavitelný zkrutný gumový blok | ||||
Zadní zavěšení | kyvné rameno + nastavitelný zkrutný gumový blok | ||||
Osvětlení | přední, zadní a brzdové | ||||
Brzdové světlo | ano | ||||
Barvy | černo/oranžová | ||||
Max. zátěž | 120 kg |
Další parametry | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | ||||
Min. rychlost omezovače | 6 km/h | ||||
Max. rychlost omezovače | 25 km/h | ||||
Délka | 122 cm | ||||
Výška | 130 cm | ||||
Šířka | 59 cm | ||||
Délka složená | 122 cm | ||||
Výška složená | 54 cm | ||||
Šířka složená | 59 cm | ||||
Typ motoru | bezuhlíkový (BLDC) v kole | ||||
Typ baterie | Li-Ion | ||||
Výrobce baterie | LG články | ||||
Napětí baterie | 60 V | ||||
Kapacita baterie | 25,6 Ah podle konfigurace: 18 Ah, 25,6 Ah | ||||
Energie v baterii | 1536 Wh podle konfigurace: 1080 Wh, 1536 Wh | ||||
Rekuperace | ne | ||||
Systém ovládání | palcová páčka | ||||
Tempomat | ano | ||||
Omezovač rychlosti | ano | ||||
Start odrazem | ano | ||||
Pohon | pohon předního i zadního kola | ||||
Přední brzda | disková hydraulická | ||||
Zadní brzda | disková hydraulická | ||||
Typ kola vpředu | vzduchové s duší | ||||
Velikost kola vpředu | 10" | ||||
Typ kola vzadu | vzduchové s duší | ||||
Velikost kola vzadu | 10" | ||||
Odpružení | vpředu a vzadu | ||||
Doporučený tlak v pneumatikách | 40 - 50 Psi (2,7 - 3,5 Bar) | ||||
Přední zavěšení | kyvné rameno + nastavitelný zkrutný gumový blok | ||||
Zadní zavěšení | kyvné rameno + nastavitelný zkrutný gumový blok | ||||
Osvětlení | přední, zadní a brzdové | ||||
Brzdové světlo | ano | ||||
Barvy | černo/oranžová | ||||
Max. zátěž | 120 kg |
Výkonnostní parametry | |||
---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | Voltride nezávislé měření | Hodnocení |
Hmotnost s baterií | 33,5 kg | 34 kg | V kategorii jde o skvělou váhu vzhledem k výkonu a dojezdu |
Doba nabíjení | 14 h | Zatím netestované | Některé značky už nabízejí možnost zapojení dvou nabíječek najednou. U OXO počítejte s nočním dobíjením. |
Max. rychlost před odblokováním | 25 km/h | Zatím netestované | |
Max. konstrukční rychlost | 65 km/h | 56,5 km/h | Ohromila nás zejména stabilita v této rychlosti oproti modelům jiných značek. |
Špičkový výkon | 2600 W | 2075,3 W | |
Dojezd | 80 km podle konfigurace od 80 km do 100 km (ECO mód) | Zatím netestované otestovaná jiná konfigurace | |
Dojezd v městském cyklu | - | 63,03 km | |
Vzdálenost na zrychlení 0 - 20 km/h | - | 9,7 m | |
Vzdálenost na zrychlení 0 - 30 km/h | - | 23,4 m | |
Čas na zrychlení z 0 na 20 km/h | - | 3,32 s | |
Čas na zrychlení z 0 na 30 km/h | - | 5,26 s | |
Brzdná dráha z 20 km/h | - | 1,7 m | |
Brzdná dráha z 30 km/h | - | 4,2 m | |
Sprint na 100m | - | 11,9 s | |
Sprint na 250m | - | 22,1 s | |
Sprint na 1000m | - | 70,65 s | |
zobrazit víc | |||
zobrazit méně |
Výkonnostní parametry | |||
---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | Voltride nezávislé měření | Hodnocení |
Hmotnost s baterií | 33,5 kg | 34 kg | V kategorii jde o skvělou váhu vzhledem k výkonu a dojezdu |
Doba nabíjení | 14 h | Zatím netestované | Některé značky už nabízejí možnost zapojení dvou nabíječek najednou. U OXO počítejte s nočním dobíjením. |
Max. rychlost před odblokováním | 25 km/h | Zatím netestované | |
Max. konstrukční rychlost | 65 km/h | 56,5 km/h | Ohromila nás zejména stabilita v této rychlosti oproti modelům jiných značek. |
Špičkový výkon | 2600 W | 2075,3 W | |
Dojezd | 100 km (ECO mód) podle konfigurace od 80 km do 100 km (ECO mód) | 94,53 km podle konfigurace | Skvělý dojezd, v poměru cena / výkon / váha patří mezi TOP stroje. |
Dojezd v městském cyklu | - | 63,03 km | |
Vzdálenost na zrychlení 0 - 20 km/h | - | 9,7 m | |
Vzdálenost na zrychlení 0 - 30 km/h | - | 23,4 m | |
Čas na zrychlení z 0 na 20 km/h | - | 3,32 s | |
Čas na zrychlení z 0 na 30 km/h | - | 5,26 s | |
Brzdná dráha z 20 km/h | - | 1,7 m | |
Brzdná dráha z 30 km/h | - | 4,2 m | |
Sprint na 100m | - | 11,9 s | |
Sprint na 250m | - | 22,1 s | |
Sprint na 1000m | - | 70,65 s | |
zobrazit víc | |||
zobrazit méně |
Děláme dobré věci. Díky vám.
Nakupte u nás a vyberte si, zda pomůžete životnímu prostředí vysazením stromů, zrecyklováním baterií nebo výstavbou cyklocest. My přispějeme za vás.V brzké době se vám ozveme a doladíme spolu detaily.
V brzké době se vám ozveme a doladíme spolu detaily.
We work hard to provide you the best experience possible.
V brzké době se vám ozveme a doladíme spolu detaily.
Mrzí nás, že nemáte dostatek informací o vaší objednávce. Vždy se snažíme zákazníky o všem průběžně informovat. Prosíme vyplňte níže uvedené údaje a po prověření situace se vám v blízké době ozveme.
Jsme vděční za každou pochvalu a doporučení. Motivuje nás to v naší každodenní práci.
Mrzí nás, že něco není v pořádku. Prosíme, o co nejpřesnější popis vaší situace, abychom ji věděli rychle prověřit a řešit. Vaše stížnost neskončí jen u našich zaměstnanců, ale dostane se i k vedení a majitelům společnosti Voltride.
Děkujeme za vaši zprávu. Ozveme se vám.
Pomozte nám se zlepšovat. Máte nějaké nové návrhy?
Každé milé slůvko od vás nás potěší. Napište nám
Našli jste v textu chybu? Oceníme, když nám dáte vědět.
Děkujeme za vaši zprávu. Ozveme se vám.
Voltride měníme na Max Blinker
Více informací