V čem je náš servis světový?
-
Jediný autorizovaný servis více než 20 značek
Max Blinker má autorizaci více než 20 značek elektrických koloběžek a osobní elektrické mobility pod jednou střechou. Díky tomu máme tým s jedinečnými zkušenostmi a znalostmi těchto úžasných dopravních prostředků. Diagnostika a opravy jsou pro nás hračkou, protože budete jen těžko hledat problém, který jsme ještě nevyřešili.
-
Vozidlo vyzvedneme u vás doma ať už jste kdekoliv v Evropě
Servis u vás doma je to nejlepší, co si můžete přát. Už žádné cestování s porouchaným vozidlem v MHD nebo v dopravních zácpách vašeho města. Nechte se rozmazlovat, ať se místo vás v zácpách trápí naši kurýři, kteří od vás vozidlo vyzvednou a po několika dnech vám ho opravené a připravené k jízdě přivezou zpět k vašim dveřím.
-
Školení a technická podpora přímo z výroby
Koloběžky a další vozidla známe dokonale do posledního šroubku. Známe však také přímo lidi, kteří je vyvíjejí, testují a vyrábějí. Ke každé z více než 20 značek v naší nabídce máme osobní vztah a známe osobně lidi, kteří za nimi stojí. Proto máme školení a technickou podporu přímo z výroby. To je nenahraditelná výhoda, kterou disponuje jedině Max Blinker.
Vítejte v servise Max Blinker
Elektrické koloběžky a jiná zařízení osobní elektromobility nejsou hračky ani běžná spotřební elektronika. Jsou to především dopravní prostředky, které mohou dosahovat vysokých rychlostí. Proto si stejně jako automobily a motocykly zaslouží pravidelný a kvalitní servis.
Pokud se vám porouchá televize, nebudete se dívat na seriál na Netflixu, ale pokud se vám porouchá osobní vozidlo, nejenže můžete přijít pozdě na schůzku, ale může být ohroženo i vaše zdraví. Máte jen jedno a my to víme. Proto jsme vybudovali naše servisní supercentrum. V případě servisu a vašeho zdraví opravdu není prostor pro kompromisy.
Svěřte se do rukou našich odborníků s podporou přímo od výrobců. Servisujeme totiž takovým způsobem, jako kdybychom po servise měli vašemu vozidlu svěřit svůj vlastní život.
Evropské servisní
supercentrum
Pokud jde o servis, není prostor pro kompromisy. Proto jsme vybudovali největší a nejmodernější servisní supercentrum, které se stará o více než 20 značek elektrických koloběžek a zařízení osobní elektromobility. To vše s přímou podporou výrobců, kteří nám pomáhají s diagnostikou těch nejsložitějších případů.
Na skladě máme více než 10 000 originálních dílů, provádíme speciální diagnostiku baterií a elektroniky a servisujeme, jako bychom s opravenými vozidly měli sami jezdit na Max. Proto se na nás můžete bez obav spolehnout. Myslíme ekologicky i ekonomicky, takže tam, kde to má smysl, elektroniku nejen vyměňujeme, ale také opravujeme.
dílů skladem
a servis baterií
úplně zdarma *
Největší sklad dílů pro více než 20 značek v celé Evropě
Můžete mít kolik chcete servisních odborníků, ale pokud pro ně nemáte dostatečně širokou zásobu náhradních dílů a součástek, budou bezmocní. Ani ten nejlepší mechanik nebo elektrikář nedokáže některé poškozené díly opravit a musí je jednoduše vyměnit. Pokud je nemá skladem, může jejich dodání trvat i několik měsíců. Naším posláním je, aby stále více mobilních lidí milovalo jízdu na elektrických koloběžkách a dalších prostředcích osobní elektromobility. Aby na nich mohli jezdit a nečekali, až je přivezou z opravny. Proto je naší hlavní prioritou, abyste se mohli k jízdě vrátit co nejdříve.
dílů skladem
přímo od výrobců
v dohodnutém termínu
Jak to probíhá
u nás v servisu?
Je to jako poslat svého nejlepšího přítele na exkluzivní několikadenní wellness pobyt. Jednoduše si to náramně užije, po návratu vám poděkuje a vrátí se jako nový.
Kontaktujte nás
Objednejte se online, telefonicky nebo e-mailem. Při objednávání mějte prosím po ruce jméno výrobce, název modelu, číslo VIN (sériové číslo) a doklad o koupi. Pokuste se co nejpřesněji popsat, jaký problém potřebujete vyřešit, případně přiložte video nebo fotografie problému. Na základě objednávky k vám pošleme kurýra, který koloběžku nebo jiné vozidlo vyzvedne.
Objednat se onlinePřipravte koloběžku
Zabalte ji tak, aby se při přepravě nepoškodila, nejlépe do původní krabice. U některých modelů může být nutné demontovat řídítka do stavu, v jakém jste koloběžku nebo vozidlo obdrželi. Pokud nemáte originální obal, použijte pevnou krabici a například bublinkovou fólii. Vozidlo se však v krabici nesmí volně pohybovat, jinak dojde k jeho poškození! Pokud si nevíte rady, můžeme vám za poplatek zaslat naši speciálně připravenou krabici. Nezapomeňte na nabíječku. Zařízení prosím zasílejte pokud možno čisté.
Přijede náš kurýr
Kurýr obvykle dorazí následující pracovní den. Domluvte si s ním vhodný termín a předejte mu vozidlo zabalené tak, jak jste ho připravili po objednání servisu. Pokud máte na koloběžce snadno odnímatelné příslušenství, které nesouvisí s vaším problémem, například externí reproduktor, odstraňte je prosím ještě před zabalením.
Diagnostikujeme problém
Po přijetí v našem servise o tom dostanete potvrzení a začneme se vaší koloběžce či jinému vozidlu věnovat. Může to trvat od několika hodin po několik dní podle vytížení servisu. Na diagnostice totiž může pracovat i vícero kolegů podle povahy problému.
Připravíme vám nejlepší cenovou nabídku, nebo uznáme záruční opravu
Pokud jde o záruční opravu, rovnou se pustíme do řešení problému. Pokud jde o placený servis, naši specialisté vám vypracují cenovou nabídku s odhadovanou cenou práce a dílů. Po jejím přijetí a konzultaci s vámi se můžeme pustit do práce.
Provedeme opravu, tu důkladně otestujeme
Náš tým se pustí do profesionální opravy. Pokud z nějakého důvodu nemáme potřebné náhradní díly, expresně je pro vás objednáme. Servis provedou naši odborně vyškolení technici tak, jako by se jednalo o jejich vlastní vozidlo, kterému svěřují svůj život v každodenním provozu. Po provedení opravy ji zkontroluje ještě vedoucí servisu.
Bezpečnostní kontrola zdarma
Každá elektrická koloběžka či vozidlo ještě projdou naší bezplatnou bezpečnostní kontrolou, protože vaše bezpečnost je pro nás prvořadá. Koneckonců se jedná o dopravní prostředek, nikoli o hračku nebo běžnou spotřební elektroniku. Pokud zjistíme problém, kontaktuje vás náš specialista a dohodne se s vámi na dalším postupu.
Náš kurýr vám doručí vozidlo až domů
Pokud se jedná o placený servis, před odesláním vás požádáme o platbu. Následně vám vozidlo po několikadenním wellness pobytu zašleme na vámi zvolenou adresu. Ta se může lišit od adresy, na které jsme jej vyzvedli, záleží na vás. Náš kurýr vám zásilku doručí až domů, aby to pro vás bylo co nejpohodlnější. Vy si začnete užívat profesionálně opravené a omlazené vozidlo a my skvělý pocit, že jsme pomohli vrátit dalšího jezdce do provozu.
Ceník
Záruční opravy
platí na u nás zakoupené zboží
Zdarma
Záruční opravy na zboží zakoupené u jiných prodejců neposkytujeme.
Bezpečnostní prohlídky
bezpečnost je pro nás na prvním místě před dosažením zisku
Zdarma
Poskytujeme je pro jakýkoli běžný nebo záruční servis. V případě samostatné prohlídky účtujeme náklady na dopravu do servisu a zpět.
Zboží zakoupené u nás
cena za 30 minut práce
300 Kč / 30 min
Zboží, které nebylo zakoupeno u nás
cena za 30 minut práce
600 Kč / 30 min
Čekací doba na servis je do 30 dnů. V případě zájmu o expresní vyřízení servisu do 7 dnů je možné objednat VIP servis za příplatek 1990 Kč. Pro více informací nás neváhejte kontaktovat na e-mailové adrese info@maxblinker.cz
Odpovědné osoby
Servis není jen o know-how, podpoře výrobců nebo o desítkách tisíc dílů na skladě. Je to především o lidech, kteří jej vytvářejí, protože jejich dovednosti a odborné znalosti jsou nejdůležitější ingrediencí našeho receptu na spokojeného zákazníka. Tito lidé se starají o to, aby náš tým a služby byly na té nejvyšší úrovni.
Vedení
společnosti
Osoby odpovědné
za řízení servisu
Administrativa
společnosti
Podmínky
poskytnutí servisu
a náhradních dílů
V případě přetížení servisu, zejména v hlavní sezóně, si vyhrazujeme právo odmítnout servis zařízení, které nebylo zakoupeno u nás, abychom mohli přednostně poskytnout podporu našim zákazníkům.
Do servisu přijmeme pouze zařízení, u kterého můžete prokázat původ.
Z důvodu ochrany majitelů nepřijímáme do servisu zařízení, jejichž původ majitel nemůže prokázat. Přestože bychom na tom mohli vydělat, pro taková zařízení neposkytujeme servis, náhradní nabíječky ani náhradní díly. Snažíme se tím ztížit život zlodějům a ochránit naše klienty, aby se krádež jednoduše nevyplatila. Nevadí, pokud máte například koloběžku koupenou z druhé ruky, ale vyžádejte si od původního majitele doklad o koupi.
Vozidlo prosím dobře zabalte
Přeprava kurýrem je velmi bezpečná, pokud koloběžku nebo jiná vozidla řádně zabalíte.
Použijte originální krabici nebo krabici vhodné velikosti, aby bylo vozidlo pevně uloženo a zároveň chráněno např. bublinkovou fólií. Nezapomeňte přibalit nabíječku a zařízení zašlete, prosíme, pokud možno čisté. Pokud si nevíte rady, zašleme vám za příplatek vhodnou prázdnou krabici.
- originální krabice nebo dobré balení
- přibalte vaši nabíječku
- čisté vozidlo
Pokud svou novou koloběžku jakkoli poškodíte, opravíme ji zdarma*
Max Care na
první měsíc zdarma
* Tato služba podléhá podmínkám férového používání, v některých případech (např. úmyslné poškození majitelem) nemusí být oprava poskytnuta. Služba je po dobu prvních 30 dnů zdarma. Její prodloužení není povinné ani automatické. Využití služby je zpoplatněno částkou 1200 Kč, nebo 10 % hodnoty provedené opravy. Podrobnosti naleznete v našich obchodních podmínkách.