Klikněte pro více výsledků.
Nebyly nalezeny žádné produkty.
Váš košík je prázdný Zobrazit nabídku
E-Twow Booster GT SE
Nejlepší ultra-lehká a ultra-skladná koloběžka do města na světě. Vyrábí ji evropský výrobce E-Twow a pokud hledáte nejlepší koloběžku do města, v poměru váha / výkon / cena nenajdete na světě nic lepšího. Model Booster GT SE je vlajkovou lodí a zároveň nejnovějším modelem tohoto výrobce. Váží pouze 13 kg, má 700 W, dosáhne rychlosti až 40 km/h a má dojezd 50 km.
New product
Objednávky do
Dnes
týká se e-shop objednávek
odešleme
Zítra
V závislosti od konfigurace produktu
Po přijetí a prověření vašeho požadavku vám pošleme nabídku.
Zůstaňte se svou koloběžkou neustále v kontaktu! Tato koloběžka je nově vybavena bluetooth, které je možné propojit s aplikací E-TWOW Connect ve vašem telefonu. Chcete-li spárovat koloběžku s aplikací, musíte se nejprve ujistit, že je v telefonu aktivována funkce Bluetooth a že koloběžka je zapnutá a v dosahu. Jakmile je připojení navázáno, budete mít přístup k následujícím funkcím: Nastavení rychlostního limitu, zapnutí a vypnutí světel, aktivace funkce rozjezdu z místa a uzamčení koloběžky. Další funkce budou postupně přidávány. Připravte se na zdokonalení zážitků z jízdy pomocí této chytré aplikace s připojením Bluetooth!
Booster GT SE je ultra-lehký městský model, který vyrábí evropská značka E-Twow. Je to vlajková loď této značky - nejnovější, nejsilnější a nejlepší model, jaký kdy vyrobili. Bez debaty patří mezi modely, které poskytují nejlepší poměr mezi váhou, skladností, výkonem, pohodlím a cenou. Celá rada Booster je jednoznačnou volbou z rozumu do městského prostředí. Navzdory své muší váze tyto koloběžky zvládnou i těžší jezdce, až do váhy 125 kg, a poskytují nadstandardní výkonnostní parametry. Dostatečné pohodlí díky odpružené zadní i přední nápravě a extrémní skladnost díky geniálnímu skládacímu mechanismu a rukojeti. Jsou bezúdržbové a dokonce disponují systémem rekuperace energie při brzdění (KERS). Z celé řady Booster je právě GT ten nejnovější, nejvýkonnější model s největší baterií. Díky pořádnému výkonu až 700 W a kvalitní velké baterii s články Samsung si poradí i s jezdcem do váhy 125 kg a zvládne i prudší stoupání. Je to to nejlepší, co si můžete koupit, pokud hledáte malou lehkou praktickou koloběžku do města.
Řada Booster patří bez zaváhání mezi nejpraktičtější koloběžky světa. Jejím jediným určením je být tím nejlepším modelem do městského prostředí a tento cíl se jí daří plnit na sto procent. Nemůžete od ní čekat pohodlnou jízdu na velké vzdálenosti mimo město a její off-roadové schopnosti jsou téměř minimální. To však rádi obětujete, protože nic z toho ve městě prostě nepotřebujete. Ve městě se počítá nízká váha, obratnost, skladnost, odolnost vůči horším cestám a chodníkům. Pokud k tomu přidáte dostatečný výkon, dojezd a úplnou bezúdržbovost, dostanete právě řadu Booster, která nemá v této váhové kategorii prakticky žádnou konkurenci. Díky plným kolům z patentovaného materiálu nemůžete dostat defekt. Kola jsou však dostatečně přilnavá a zejména jsou odpružená na přední i zadní nápravě a jízda na nich je tak stále dostatečně pohodlná na městské vzdálenosti. Na celé řadě je geniální zejména její skladnost. Koloběžku je možné složit za méně než deset sekund (později rozložit) do minimalistických rozměrů, díky kterým je menší než malý kufřík. Můžete ji umístit například pod židli v kavárně, pod sedadlo v autobuse či do vlaku a do kufru běžného auta se jich vejde hned několik. Složená má totiž šířku menší než 15 cm, výšku 33 cm a délku cca jeden meter, takže se vám vejde téměř kamkoli. To se nedá říct o žádné jiné elektrické koloběžce s odpružením a podobnými parametry. Velmi praktická je i tyč řízení, která má jednoduše nastavitelnou výšku a přizpůsobí se tak nízkým, ale i vysokým jezdcům během pár sekund díky rychloupínáku.
E-Twow Booster GT SE je nejlépe vybavený model z řady Booster a disponuje výkonem až 700 W, který je vynikající vzhledem ke své váze, pouhých 13 kg. Rozdíl ve výkonu je skutečně cítit i oproti modelu Booster V. Tato koloběžka se nezalekne ani prudšího stoupání a její výkon je dostatečný i pro těžší jezdce. V poměru váha / výkon ji nic neporazí. Spodní platforma v sobě ukrývá Li-Ion baterii s napětím až 48 V a kapacitou 10,5 Ah, což odpovídá uložené energii až 504 Wh. Články této baterie jsou z dílny Samsungu. Tato kombinace výkonu a baterie vystačí na dojezd až 50 km, který je vzhledem na svou váhu pořádně nadstandardní. Oproti ostatním modelům z řady, Booster GT má mnohem vyšší napětí a citelně vyšší kapacitu. Oproti modelu Booster V konkrétně až o 33 % více uložené energie, a víc než 60 % oproti modelu Booster Plus S+. Až o 40 % vyšší výkon oproti ostatním modelům je pořádně cítit a vyplatí se za něj připlatit. Tento model patří svými parametry mezi světovou špičku a bude vám více než postačovat ještě dlouhá léta po koupi.
Vzhledem k uvedenému výkonu a parametrům doporučujeme model Booster GT SE všem jezdcům do 125 kg, jelikož to je konstrukční limit těla koloběžky. Pokud vážíte méně, budete si o to víc užívat její výkon na rovině, ale i do prudších kopců. Tam kde bylo třeba modelu Booster V do prudkého kopce pomáhat, Booster GT SE do kopce ještě zrychluje a často nepotřebujete ani její plný výkon. Ten umožní dosažení rychlosti až 40 km/h, což je do města více než dostatečné. Doporučujeme si prohlédnout srovnávací tabulku na konci tohoto textu, kde si můžete prohlédnout parametry celé rodiny koloběžek z dílny E-Twow. Uvidíte, že GT je nejen nejnovější, ale také nejvýkonnější model, za který se vyplatí připlatit.
Mnoho zákazníků se obává koloběžek s plnými koly, kvůli méně pohodlné jízdě. Celá řada Booster však využívá plné pneumatiky z patentovaného materiálu, který sice samozřejmě nikdy nebude tak pružný jako vzduchem plněná pneumatika, ale přece jen trošku pruží a zejména má dobrou přilnavost. Právě tyto kola překvapivě přispívají k celkovému pohodlí, protože je nelze propíchnout a tudíž nemůžete dostat defekt. Jako jezdec tak získáváte mnohem vyšší jistotu a radost z používání, protože víte, že vždy přijedete do cíle včas a nemusíte myslet na tlak v pneumatikách ani se obávat defektu. To má samo o sobě obrovskou hodnotu, protože při rozměru kol 8 palců jsou defekty ve městě na modelech se vzduchem plněnými pneumatikami velmi časté. Pokud budete jezdit denně, tak vám tato kola ušetří možná i jeden defekt měsíčně. E-Twow Booster GT SE má navíc odpružené přední i zadní kolo, což nejen zvyšuje pohodlí, ale i bezpečnost. Z koloběžky tak díky pružení nespadnete pokud náhodou trefíte díru nebo jinou nerovnost. Přední i zadní pružina je snadno vyměnitelná a držíme je skladem, jejich výměnu doporučujeme po cca 3000 km. Zadní pružina má nastavitelné předpětí, takže ji můžete přizpůsobit váze jezdce a tím i změnit světlou výšku koloběžky. Pohodlí přispívá i automatické přední osvětlení se senzorem, přehledný display, extrémně nízká váha a zejména úplná bezúdržbovost. Nemusíte se starat o nic, pouze ji nabíjet a jezdit. Dokonce i přední brzdu má elektromagnetickou, takže nejen že se o ni nemusíte starat, nastavovat ji či vyměňovat brzdové destičky, ale ještě vám při brzdění dobíjí baterii. Pohodlí samotné jízdy je v této váhové kategorii nadprůměrné, i když se samozřejmě nevyrovná modelům se vzduchovými či olejovými tlumiči. Takové modely ale v této váhové kategorii ani neexistují. Úplným vrcholem je pohodlí vlastnictví této koloběžky. Nevyžaduje totiž kromě nabití a občasného kontrolního servisu nic dalšího. K pohodlí přispívá i výškově nastavitelná tyč řízení, takže je lehce možné koloběžku přizpůsobit jezdcům různé výšky a zajezdit si proto může celá rodina. Model GT má delší platformu, která ukrývá větší baterii a jízda na ní je tak ještě pohodlnější oproti modelům s kratší platformou, protože poskytuje více místa na nohy a trošku lepší stabilitu. Vedle toho má model GT nový povrch platformy, který je ze silikonu a na rozdíl od jeho předchůdců se dá snadno vyčistit vlhkým hadrem. Má také novější a výrazně vylepšený systém skládání, který se dá snadno ovládat i rukou a páčka skládání je pojištěna magnetem. K pohodlí při jízdě přispívá i zadní bubnová brzda, která výborně doplňuje tu přední rekuperační a dobře se dávkuje, protože se ovládá klasickou páčkou podobně jako brzda na kole.
Řada Booster má několik prvků zvyšujících bezpečnost. Obrovskou výhodou je integrované automatické osvětlení se senzorem, díky kterému nemusíte myslet na zapínání světel. Ty jsou dostatečně silné na to, aby vás bylo dobře vidět i za šera, ne jen v noci. Pevné pneumatiky považujeme za výhodu, protože nemůžete dostat defekt a nemusíte je pravidelně kontrolovat, jelikož vydrží tisíce kilometrů. Odpružený podvozek je obrovskou výhodou ve prospěch bezpečnosti, protože vás zachrání v situacích, které by s pevným podvozkem bezpochyby vedly k pádům. Podvozek zvládne například menší díry či nerovnosti, které si ne vždy stihnete při rychlejší jízdě všimnout. Je však třeba podotknout, že má svoje specifické nevýhody v oblasti bezpečnosti, s kterými je při jízdě potřeba počítat. Výrobce vsadil na extrémně nízkou váhu a zároveň chtěl dosáhnout maximální skladnost a bezúdržbovost. V nízké váze tyto koloběžky drží celosvětově první místo, ale šetření na váze se někde muselo projevit. Koloběžka tak nedisponuje klasickou přední mechanickou brzdou, ale pouze přední brzdou elektromagnetickou, která poměrně efektivně brzdí přední kolo a zároveň dobíjí baterii. Brzdný účinek je možné dobře dávkovat brzdovou páčkou, vyžaduje však trošku praxe a předvídání. Doporučujeme proto první kilometry jezdit se zvýšenou opatrností, abyste si na tento způsob brzdění zvykli. Zadní kolo je však vybaveno dodatečnou nezávislou mechanickou bubnovou brzdou, která se ovládá větší brzdovou páčkou na řídítkách podobně jako na kole, přičemž tento způsob brzdění je až překvapivě efektivní a snadno dokážete zadní kolo i zcela zablokovat. Koloběžku proto dokážete při troše předvídání a jezdění s rozumem vždy bezpečně zastavit a brzdný účinek na zadní kolo se dávkuje mnohem pohodlněji než u ostatních modelů E-Twow. Dodatečná zadní brzda na tomto modelu proto částečně eliminuje nevýhody ostatních modelů z řady, které nemají žádnou klasickou mechanickou brzdu. Samozřejmě modely s mechanickou přední i zadní brzdou dokáží brzdit lépe a zkušený jezdec s nimi vždy dokáže zastavit na kratší dráze. Ty jsou však zpravidla o dost těžší a náročnější na údržbu. Při jízdě na této (jakož i na každé jiné) koloběžce si proto nechte vždy dostatečnou rezervu pro brzdění a pokud nemáte jistotu, že vám nikdo nemůže skočit do cesty, tak zpomalte. Přítomnost mechanické bubnové brzdy této koloběžce velmi prospěla a jízda na ní je opět o něco bezpečnější a bezstarostnější.
Design celé řady Booster je přísně podřízen funkčnosti, minimální možné váze a skladnosti. Koloběžka proto obětovala některé designové prvky a využívá základní tvary a industriální vzhled. Minimalistické rozměry i váha si vyžádaly minimalistický design za použití základních tvarů, které však utvářejí ucelený dojem, na který si rychle zvyknete. Kabeláž je integrovaná do těla koloběžky (s vyjímkou brzdového lanka), je vedená v tyči řízení a uvnitř v koloběžce, takže minimalistický design není rušen změtí volných kabelů. Displej, jeho ovládání i přední světla jsou elegantně umístěny tak, aby byly po ruce i během jízdy. Díky své skladnosti je koloběžka až neuvěřitelně kompaktní a ve složeném stavu vypadá skutečně elegantně. Vypadá proto skvěle i v restauraci či v kavárně, kde výborně zapadne a nepůsobí nevhodně či nepatřičně. Díky svému designu působí ještě lehčí než ve skutečnosti je a běžný pozorovatel na první pohled ani nezpozoruje, že jde o výkonnou elektrickou koloběžku s vlastním pohonem a zařadí ji spíše ke klasickým bezmotorovými koloběžkám. Model GT SE působí z celé řady nejmoderněji díky novému silikonovému povrchu platformy, úplně novému skládacímu mechanismu a také díky delší platformě.
Celá řada Booster od výrobce E-Twow patří mezi naše nejoblíbenější a zároveň nejprodávanější koloběžky. Jde bezpochyby o nejlepší ultra lehké elektrické koloběžky do města na světě. V této váhové a výkonnostní kategorii nemají rovnocenného soupeře a ze stovek výrobců je ve své kategorii nikdo nepřekonal a pravděpodobně ani nepřekoná. E-Twow se specializuje na ultra lehké koloběžky už deset let a proto mají v této kategorii největší zkušenosti. Na rozdíl od jiných značek se soustředí pouze na to, v čem jsou nejlepší a proto věříme tomu, že této kategorii budou kralovat ještě dlouho. Booster GT SE je nejlépe vybavený model s obrovskou baterií i výkonem. Výkonově zvládne jezdce do 125 kg, také strmější kopce, a navíc disponuje i zadní klasickou bubnovou brzdou. Jak je patrné ze srovnávací tabulky, GT má nejlepší parametry, za které se vyplatí připlatit. Přítomnost mechanické brzdy je obrovskou výhodou z pohledu bezpečnosti a pohodlí jízdy. K celé řadě držíme skladem stovky náhradních dílů a známe ji nazpaměť, takže s koupí máte jistotu rychlé opravy i v případě, že se koloběžce něco stane. Velkou výhodou jsou i originální doplňky, které jsou na míru koloběžce, jakými jsou například praktický držák na snadnější přenášení, batoh na přenos koloběžky na zádech s kolečky (lze jej táhnout za sebou jako zavazadlo), praktická kapsička na tyč řízení (například na nabíječku nebo peněženku) či držák na mobil. Přikoupit si můžete i druhou nabíječku a jednu tak mít například doma a druhou v práci. Booster GT SE má až o 40 % vyšší výkon oproti ostatním modelům z řady, a ten je skutečně cítit, nejen při jízdě na rovině, ale zejména při jízdě do kopce. Má však i dvě negativa oproti modelu Booster V: výrobce ho z bezpečnostních důvodů nevybavil tempomatem a jeho nabíječka je chlazená ventilátorem, který je poměrně hlučný, takže během nabíjení vás může trošku rušit. Podle nás jsou však tyto nevýhody bohatě vyvážené oproti modelu Booster V o 40 % vyšším výkonem, o 33 % větší baterií, novou delší platformou s omyvatelným silikonovým povrchem a též vyšší maximální rychlostí. O kvalitě této řady svědčí i to, že od E-Twow si je kupují i jiné značky, které je prodávají pod svým jménem, protože koloběžku takových parametrů nedokážou sami vyrobit - například SXT (Německo), Uscooters (USA), Zoom (Asie), Powero (střední Evropa). U nás dostanete vždy přímo originál E-Twow s nejnovějšími vylepšeními, protože jednáme přímo s výrobcem a máme pro tuto značku výhradní zastoupení.
Jsme autorizovaným prodejcem značky E-Twow a poskytujeme záruční i pozáruční servis, který je zajištěn v našem servisním středisku. Většinu náhradních dílů držíme skladem a jsme jediný certifikovaný poskytovatel záručních a pozáručních oprav. Proto se při koupi této koloběžky nemusíte vůbec obávat servisu či dostupnosti náhradních dílů a díky přímé reprezentaci výrobce si poradíme i se složitějšími případy a diagnostikou. S E-Twow udržujeme nadstandardně dobré vztahy a naši technici jsou školeni přímo ve výrobě, díky čemuž můžeme poskytovat rychlý záruční i pozáruční servis a koloběžky není nutné posílat k posouzení přes půl světa.
E-Twow patří mezi nejstarší značky elektrických koloběžek na světě, elektrické koloběžky totiž vyrábějí už deset let. Jde o jednu z mála značek, které sídlí v Evropě, konkrétně v Německu nedaleko Stuttgartu a v Rumunsku. Zakladatelem značky je Dr. Sorin Sirbu, který dodnes osobně dohlíží na výrobu, která probíhá stejně jako u ostatních značek v Číně. Na E-Twow je úžasné, že i po deseti letech následují svůj původní cíl - vyrábět nejlepší ultra-lehké elektrické koloběžky do města. Možná i díky tomu, že se nenechali zlákat do nových segmentů své koloběžky neustále zdokonalují a ty jsou každým rokem vždy o trošku lepší a spolehlivější. Postupnou evolucí se dopracovali k modelům, které nemají na světě konkurenci a v poměru váha / výkon / pohodlí / skladnost nenašli přemožitele. Prodávají se ve více než 40 zemích světa a soustředí se i na ekologický aspekt výroby. S E-Twow udržujeme dlouhodobě výborné vztahy a vidíme, že pracují s nadšením a s přesvědčením o ekologické smysluplnosti osobní elektromobility.
Porovnat více parametrů | |||||||
Porovnat méně parametrů | |||||||
Porovnání ultra-lehkých městských koloběžek (výrobce E-Twow) |
|||||||
SXT Light Eco | SXT Light Plus | E-Twow Booster Plus S+ (Facelift 2020) |
SXT Light Plus V eKFV | E-Twow Booster V (Powero City) (Facelift 2020) |
SXT Light GT | E-Twow Booster GT SE | |
Cena | 17 990 Kč | Od 20 100 Kč do 22 854 Kč | 21 990 Kč | 24 999 Kč | 24 990 Kč | 28 749 Kč | 30 490 Kč |
Výkon | 350 W | 500 W | 500 W | 500 W | 500 W | 700 W | 700 W |
Dojezd | 30 km | 35 km | 35 km | 40 km | 40 km | 50 km | 50 km |
Max. rychlost | 27 km/h | 30 km/h | 36 km/h | 20 km/h | 36 km/h | 40 km/h | 40 km/h |
Váha | 10,7 kg | 11 kg | 11,1 kg | 12,3 kg | 11,3 kg | 12,3 kg | 13 kg |
Napětí baterie | 24 V | 33 V | 36 V | 36 V | 36 V | 48 V | 48 V |
Kapacita baterie | 6,5 Ah | 6,5 Ah | 8,7 Ah | 10,5Ah | 10,5Ah | 10,5Ah | 10,5Ah |
Články baterie | CN | CN | Samsung | Samsung | Samsung | Samsung | Samsung |
Energie baterie | 156 Wh | 215 Wh | 313 Wh | 378 Wh | 378 Wh | 504 Wh | 504 Wh |
Tempomat | ano | ano | ano | ano | ano | ne | ne |
Skládací mechanismus | těžší skládání (pouze nohou) | těžší skládání (pouze nohou) | snadné skládání (i rukou) | těžší skládání (pouze nohou) | snadné skládání (i rukou) | snadné skládání (i rukou) | snadné skládání (i rukou) |
Ručky a jejich skládání | těžší skládání, starší systém | těžší skládání, starší systém | snadné skládání, pevnější mechanismus | těžší skládání, starší systém | snadné skládání, pevnější mechanismus | snadné skládání, pevnější mechanismus | snadné skládání, pevnější mechanismus |
Nášlapná plocha | starší systém (brusný papír), horší čištění | starší systém (brusný papír), horší čištění | silikonový povrch, omyvatelný vlhkým hadříkem | starší systém (brusný papír), horší čištění | silikonový povrch, omyvatelný vlhkým hadříkem | silikonový povrch, omyvatelný vlhkým hadříkem | silikonový povrch, omyvatelný vlhkým hadříkem |
Zadní světlo | ne | ano | ano | ano | ano | ano | ano |
Display | monochromatický | barevný | barevný | barevný | barevný | barevný | barevný |
Brzdy | slabší rekuperační + zadní nožní | silnější rekuperační + zadní nožní | silnější rekuperační + zadní nožní | silnější rekuperační + zadní bubnová + zadní nožní | silnější rekuperační + zadní nožní | silnější rekuperační + zadní nožní | silnější rekuperační + zadní bubnová + zadní nožní |
Odrazky | ne | boční v platformě | boční v platformě | boční v platformě + dodatečné žluté | boční v platformě | boční v platformě | boční v platformě + dodatečné žluté |
Délka platformy | krátká | krátká | krátká | krátká | krátká | dlouhá | dlouhá |
Boční stojan | ne | ne | ne | ne | ne | ne | ano |
Výkonnostní parametry | |||
---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | Voltride nezávislé měření | Hodnocení |
Hmotnost s baterií | 13 kg | 13,1 kg | |
Doba nabíjení | 5 h | Zatím netestované | |
Max. rychlost před odblokováním | 25 km/h | Zatím netestované | |
Max. konstrukční rychlost | 40 km/h | 37,14 km/h | |
Výkon | 700 W | 674,3 W | |
Dojezd | 50 km | 43,08 km | |
Dojezd v městském cyklu | - | 30,63 km | |
Vzdálenost na zrychlení 0 - 20 km/h | - | 11,8 m | |
Vzdálenost na zrychlení 0 - 30 km/h | - | 44,6 m | |
Čas na zrychlení z 0 na 20 km/h | - | 4,5 s | |
Čas na zrychlení z 0 na 30 km/h | - | 9,31 s | |
Brzdná dráha z 20 km/h | - | 3,5 m | |
Brzdná dráha z 30 km/h | - | 8,5 m | |
Sprint na 100m | - | 15,4 s | |
Sprint na 250m | - | 29,55 s | |
Sprint na 1000m | - | 101,29 s | |
zobrazit víc | |||
zobrazit méně |
Skutečné výsledky naměřené našimi testovacími jízdami.
Víc o testování Vyberte si do porovnání i jiné modely.
Data se zobrazí v grafech, tabulkách a při všech hodnotách.
Vyberte si jiné modely z možností níže:
10 | 15 | 20 | 25 | 30 | 35 | 37,14 | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 → 10 1,96
| 0 → 15 3,11
| 0 → 20 4,50
| 0 → 25 6,64
| 0 → 30 9,31
| 0 → 35 15,24
| 0 → 37,14 21,84
| ||||||||||||||
10 | 10 → 15 1,15
| 10 → 20 2,54
| 10 → 25 4,68
| 10 → 30 7,35
| 10 → 35 13,28
| 10 → 37,14 19,88
| |||||||||||||||
15 | 15 → 20 1,39
| 15 → 25 3,53
| 15 → 30 6,20
| 15 → 35 12,13
| 15 → 37,14 18,73
| ||||||||||||||||
20 | 20 → 25 2,14
| 20 → 30 4,81
| 20 → 35 10,74
| 20 → 37,14 17,34
| |||||||||||||||||
25 | 25 → 30 2,67
| 25 → 35 8,60
| 25 → 37,14 15,20
| ||||||||||||||||||
30 | 30 → 35 5,93
| 30 → 37,14 12,53
| |||||||||||||||||||
35 | 35 → 37,14 6,60
|
10 | 15 | 20 | 25 | 30 | 35 | 37,14 | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 → 10 4,02
| 0 → 15 7,20
| 0 → 20 11,82
| 0 → 25 24,11
| 0 → 30 44,57
| 0 → 35 98,86
| 0 → 37,14 169,55
| ||||||||||||||
10 | 10 → 15 3,19
| 10 → 20 7,80
| 10 → 25 20,10
| 10 → 30 40,55
| 10 → 35 94,84
| 10 → 37,14 165,53
| |||||||||||||||
15 | 15 → 20 4,61
| 15 → 25 16,91
| 15 → 30 37,37
| 15 → 35 91,66
| 15 → 37,14 162,35
| ||||||||||||||||
20 | 20 → 25 12,30
| 20 → 30 32,75
| 20 → 35 87,04
| 20 → 37,14 157,73
| |||||||||||||||||
25 | 25 → 30 20,46
| 25 → 35 74,75
| 25 → 37,14 145,44
| ||||||||||||||||||
30 | 30 → 35 54,29
| 30 → 37,14 124,98
| |||||||||||||||||||
35 | 35 → 37,14 70,69
|
35 | 30 | 25 | 20 | 15 | 10 | 0 | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
37,14 | 37,14 → 35 0,07
| 37,14 → 30 0,33
| 37,14 → 25 0,71
| 37,14 → 20 1,09
| 37,14 → 15 1,41
| 37,14 → 10 1,80
| 37,14 → 0 2,48
| ||||||||||||||
35 | 35 → 30 0,26
| 35 → 25 0,64
| 35 → 20 1,02
| 35 → 15 1,34
| 35 → 10 1,73
| 35 → 0 2,41
| |||||||||||||||
30 | 30 → 25 0,38
| 30 → 20 0,76
| 30 → 15 1,08
| 30 → 10 1,47
| 30 → 0 2,15
| ||||||||||||||||
25 | 25 → 20 0,38
| 25 → 15 0,70
| 25 → 10 1,09
| 25 → 0 1,78
| |||||||||||||||||
20 | 20 → 15 0,32
| 20 → 10 0,71
| 20 → 0 1,39
| ||||||||||||||||||
15 | 15 → 10 0,39
| 15 → 0 1,08
| |||||||||||||||||||
10 | 10 → 0 0,69
|
35 | 30 | 25 | 20 | 15 | 10 | 0 | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
37,14 | 37,14 → 35 0,68
| 37,14 → 30 2,93
| 37,14 → 25 5,60
| 37,14 → 20 7,91
| 37,14 → 15 9,31
| 37,14 → 10 10,57
| 37,14 → 0 11,44
| ||||||||||||||
35 | 35 → 30 2,25
| 35 → 25 4,92
| 35 → 20 7,23
| 35 → 15 8,63
| 35 → 10 9,89
| 35 → 0 10,76
| |||||||||||||||
30 | 30 → 25 2,68
| 30 → 20 4,98
| 30 → 15 6,38
| 30 → 10 7,64
| 30 → 0 8,51
| ||||||||||||||||
25 | 25 → 20 2,30
| 25 → 15 3,71
| 25 → 10 4,97
| 25 → 0 5,84
| |||||||||||||||||
20 | 20 → 15 1,40
| 20 → 10 2,66
| 20 → 0 3,53
| ||||||||||||||||||
15 | 15 → 10 1,26
| 15 → 0 2,13
| |||||||||||||||||||
10 | 10 → 0 0,87
|
Skutečné výsledky naměřené našimi testovacími jízdami. Používáme takový vědecký přístup jak je to jen možné a profesionální měřící přístroje.
Víc o testováníDalší parametry | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | ||||
Délka | 113 cm | ||||
Výška | 107 cm | ||||
Šířka | 38 cm | ||||
Délka složená | 106 cm | ||||
Výška složená | 32 cm | ||||
Šířka složená | 15 cm | ||||
Typ motoru | bezuhlíkový (BLDC) v kole | ||||
Typ baterie | Li-Ion | ||||
Výrobce baterie | Samsung články | ||||
Napětí baterie | 48 V | ||||
Kapacita baterie | 10,5 Ah | ||||
Energie v baterii | 504 Wh | ||||
Rekuperace | ano | ||||
Systém ovládání | palcová páčka | ||||
Tempomat | ne | ||||
Omezovač rychlosti | ano | ||||
Start odrazem | zvolitelný | ||||
Pohon | přední náhon | ||||
Přední brzda | rekuperační | ||||
Zadní brzda | bubnová | ||||
Typ kola vpředu | plné | ||||
Velikost kola vpředu | 8" | ||||
Typ kola vzadu | plné | ||||
Velikost kola vzadu | 8" | ||||
Odpružení | vpředu a vzadu | ||||
Přední zavěšení | pružina | ||||
Zadní zavěšení | pružina | ||||
Osvětlení | přední, zadní a brzdové | ||||
Brzdové světlo | ano | ||||
Barvy | černá, antracit, bílá | ||||
Max. zátěž | 125 kg |
Další parametry | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | ||||
Délka | 113 cm | ||||
Výška | 107 cm | ||||
Šířka | 38 cm | ||||
Délka složená | 106 cm | ||||
Výška složená | 32 cm | ||||
Šířka složená | 15 cm | ||||
Typ motoru | bezuhlíkový (BLDC) v kole | ||||
Typ baterie | Li-Ion | ||||
Výrobce baterie | Samsung články | ||||
Napětí baterie | 48 V | ||||
Kapacita baterie | 10,5 Ah | ||||
Energie v baterii | 504 Wh | ||||
Rekuperace | ano | ||||
Systém ovládání | palcová páčka | ||||
Tempomat | ne | ||||
Omezovač rychlosti | ano | ||||
Start odrazem | zvolitelný | ||||
Pohon | přední náhon | ||||
Přední brzda | rekuperační | ||||
Zadní brzda | bubnová | ||||
Typ kola vpředu | plné | ||||
Velikost kola vpředu | 8" | ||||
Typ kola vzadu | plné | ||||
Velikost kola vzadu | 8" | ||||
Odpružení | vpředu a vzadu | ||||
Přední zavěšení | pružina | ||||
Zadní zavěšení | pružina | ||||
Osvětlení | přední, zadní a brzdové | ||||
Brzdové světlo | ano | ||||
Barvy | černá, antracit, bílá | ||||
Max. zátěž | 125 kg |
Další parametry | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | ||||
Délka | 113 cm | ||||
Výška | 107 cm | ||||
Šířka | 38 cm | ||||
Délka složená | 106 cm | ||||
Výška složená | 32 cm | ||||
Šířka složená | 15 cm | ||||
Typ motoru | bezuhlíkový (BLDC) v kole | ||||
Typ baterie | Li-Ion | ||||
Výrobce baterie | Samsung články | ||||
Napětí baterie | 48 V | ||||
Kapacita baterie | 10,5 Ah | ||||
Energie v baterii | 504 Wh | ||||
Rekuperace | ano | ||||
Systém ovládání | palcová páčka | ||||
Tempomat | ne | ||||
Omezovač rychlosti | ano | ||||
Start odrazem | zvolitelný | ||||
Pohon | přední náhon | ||||
Přední brzda | rekuperační | ||||
Zadní brzda | bubnová | ||||
Typ kola vpředu | plné | ||||
Velikost kola vpředu | 8" | ||||
Typ kola vzadu | plné | ||||
Velikost kola vzadu | 8" | ||||
Odpružení | vpředu a vzadu | ||||
Přední zavěšení | pružina | ||||
Zadní zavěšení | pružina | ||||
Osvětlení | přední, zadní a brzdové | ||||
Brzdové světlo | ano | ||||
Barvy | černá, antracit, bílá | ||||
Max. zátěž | 125 kg |
Výkonnostní parametry | |||
---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | Voltride nezávislé měření | Hodnocení |
Hmotnost s baterií | 13 kg | 13,1 kg | |
Doba nabíjení | 5 h | Zatím netestované | |
Max. rychlost před odblokováním | 25 km/h | Zatím netestované | |
Max. konstrukční rychlost | 40 km/h | 37,14 km/h | |
Výkon | 700 W | 674,3 W | |
Dojezd | 50 km | 43,08 km | |
Dojezd v městském cyklu | - | 30,63 km | |
Vzdálenost na zrychlení 0 - 20 km/h | - | 11,8 m | |
Vzdálenost na zrychlení 0 - 30 km/h | - | 44,6 m | |
Čas na zrychlení z 0 na 20 km/h | - | 4,5 s | |
Čas na zrychlení z 0 na 30 km/h | - | 9,31 s | |
Brzdná dráha z 20 km/h | - | 3,5 m | |
Brzdná dráha z 30 km/h | - | 8,5 m | |
Sprint na 100m | - | 15,4 s | |
Sprint na 250m | - | 29,55 s | |
Sprint na 1000m | - | 101,29 s | |
zobrazit víc | |||
zobrazit méně |
Výkonnostní parametry | |||
---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | Voltride nezávislé měření | Hodnocení |
Hmotnost s baterií | 13 kg | 13,1 kg | |
Doba nabíjení | 5 h | Zatím netestované | |
Max. rychlost před odblokováním | 25 km/h | Zatím netestované | |
Max. konstrukční rychlost | 40 km/h | 37,14 km/h | |
Výkon | 700 W | 674,3 W | |
Dojezd | 50 km | 43,08 km | |
Dojezd v městském cyklu | - | 30,63 km | |
Vzdálenost na zrychlení 0 - 20 km/h | - | 11,8 m | |
Vzdálenost na zrychlení 0 - 30 km/h | - | 44,6 m | |
Čas na zrychlení z 0 na 20 km/h | - | 4,5 s | |
Čas na zrychlení z 0 na 30 km/h | - | 9,31 s | |
Brzdná dráha z 20 km/h | - | 3,5 m | |
Brzdná dráha z 30 km/h | - | 8,5 m | |
Sprint na 100m | - | 15,4 s | |
Sprint na 250m | - | 29,55 s | |
Sprint na 1000m | - | 101,29 s | |
zobrazit víc | |||
zobrazit méně |
Děláme dobré věci. Díky vám.
Nakupte u nás a vyberte si, zda pomůžete životnímu prostředí vysazením stromů, zrecyklováním baterií nebo výstavbou cyklocest. My přispějeme za vás.V brzké době se vám ozveme a doladíme spolu detaily.
V brzké době se vám ozveme a doladíme spolu detaily.
We work hard to provide you the best experience possible.
V brzké době se vám ozveme a doladíme spolu detaily.
Mrzí nás, že nemáte dostatek informací o vaší objednávce. Vždy se snažíme zákazníky o všem průběžně informovat. Prosíme vyplňte níže uvedené údaje a po prověření situace se vám v blízké době ozveme.
Jsme vděční za každou pochvalu a doporučení. Motivuje nás to v naší každodenní práci.
Mrzí nás, že něco není v pořádku. Prosíme, o co nejpřesnější popis vaší situace, abychom ji věděli rychle prověřit a řešit. Vaše stížnost neskončí jen u našich zaměstnanců, ale dostane se i k vedení a majitelům společnosti Voltride.
Děkujeme za vaši zprávu. Ozveme se vám.
Pomozte nám se zlepšovat. Máte nějaké nové návrhy?
Každé milé slůvko od vás nás potěší. Napište nám
Našli jste v textu chybu? Oceníme, když nám dáte vědět.
Děkujeme za vaši zprávu. Ozveme se vám.
Voltride měníme na Max Blinker
Více informací