Klikněte pro více výsledků.
Nebyly nalezeny žádné produkty.
Váš košík je prázdný Zobrazit nabídku
Zapojte nabíječku nejprve do elektrické sítě a teprve potom do koloběžky (i když manuály někdy chybně tvrdí opak). Je to nejbezpečnější způsob ochrany nabíječky a jejích výstupních kondenzátorů. Nabíječka se během nabíjení zahřívá, což je zcela normální. Umístěte nezakrytou nabíječku na nehořlavý povrch, který bude mít dostatečné proudění vzduchu.
Po připojení nabíječky do elektrické sítě připojte zástrčku nabíječky k nabíjecímu portu koloběžky. Koloběžka musí být vypnuta a ochranný kryt nabíjecího portu složen. Ujistěte se, že port i konektor jsou bez prachu či jiných nečistot, které v případě potřeby sfoukněte. Dbejte na správnou orientaci nabíječky. Většina nabíječek je zajištěna aretačním výstupkem, takže jdou zasunout pouze jedním směrem. Používejte pouze originální nabíječky, protože některé nabíječky mohou mít jinak umístění fáze na nabíjecím konektoru a tak může zkratovat.
Počkejte, až se koloběžka nabije. Nabíjejte ji, dokud se kontrolka na nabíječce nerozsvítí zeleně a co nejdříve poté nabíječku odpojte. Nejprve odpojte nabíječku od koloběžky a teprve poté z elektrické sítě! Nabíjejte tak často, jak je to nutné. U většiny nabíječek se kontrolka rozsvítí zeleně ještě před úplným nabitím. Pokud má vaše koloběžka vestavěný voltmetr nebo se na displeji zobrazuje indikátor nabití baterie, zjistíte, že nejste zcela na 100 %. Pokud potřebujete maximální dojezd, můžete pokračovat v nabíjení, dokud nedosáhnete 100%. Pokud chcete výrazně prodloužit životnost baterie, provozujte ji mezi 20 % až 80 % její kapacity. Jedná se o ideální zónu a výrazně tak prodloužíte její životnost..
Při dlouhodobějším skladování, například v zimních měsících, skladujte baterii nabitou ideálně na 40-60% její kapacity na suchém místě a při pokojové teplotě. Skladování plně nabitých nebo vybitých lithium-iontových baterií urychluje jejich degradaci (zkracuje jejich životnost). Kvůli samovybíjení baterii pravidelně kontrolujte každých 4 až 8 týdnů a případně doplňte. Obzvlášť nevyhovující je skladování plně nabité baterie při extrémních teplotách.
Nabíjejte když je teplota baterie mezi 0 °C až 45 °C. Rozhodně nenabíjejte koloběžku, pokud by teplota baterie mohla být pod bodem mrazu či přehřátá okamžitě po jízdě. S nabíjením počkejte, až se teplota ustálí ve výše uvedeném teplotním rozmezí.
Nenechávejte nabíječku po ukončení nabíjení připojenou k síti a ke koloběžce. Po úplném nabití koloběžky (nebo po nabití na 80 % dle doporučení) nabíječku odpojte podle instrukcí v bodě 3. Ponechání připojené koloběžky k nabíječce a k síti po dokončení nabíjení vede ke korozi katody a postupné degradaci baterie.
Nevybíjejte baterii v koloběžce úplně za méně než hodinu. Pokud máte výkonnou koloběžku a chcete jet rychle, rychlému vybití baterie se zřejmě nevyhnete. Při trvalé jízdě vysokou rychlostí nebo při velkém zatížení točivým momentem, jako je například zrychlování do prudkého kopce, snadno překročíte tuto ideální rychlost vybíjení.
Nenabíjejte koloběžku do plna za méně než hodinu. Lithium-iontové baterie vydrží více cyklů, pokud je budete nabíjet pomaleji. Pro optimální životnost baterie je nejlepší baterii nabít za dobu ne kratší než 1 hodinu. U většiny standardních konfigurací koloběžek nebudete schopni překročit doporučenou rychlost nabíjení, a to ani u dvou rychlonabíječek zapojených v sérii.
Jak dlouho vydrží baterie elektrické koloběžky? Baterie elektrické koloběžky vydrží cca 300 až 500 nabíjecích cyklů, od 5 000 km do 40 000 km nájezdu nebo 3 až 8 let, než ztratí významnou část své kapacity. Výše uvedené hodnoty se budou výrazně lišit v závislosti na kvalitě článků, velikosti baterie, jejím vytěžování, způsobu nabíjení a péči o baterii (viz. uvedeno v bodech výše).
Protože během skladování budou články baterie díky samovybíjení i nadále ztrácet svůj náboj. Článek, který má pod 2,7 V vážně degraduje a může se dokonce stát nestabilním a potenciálně tak nebezpečným.
Nabíječka má výstupní kondenzátor, který má potenciál 0 V, pokud není zapojen do elektrické sítě. Pokud připojíte nabíječku bez napájení k baterii koloběžky, která má obvykle napětí 36 V až 84 V (v závislosti na koloběžce), vybije se do kondenzátoru s 0 V obrovské množství proudu. To může mít za následek jiskření a poškození nabíjecího portu koloběžky a vlastně i celé nabíječky. Pokud připojíte nabíječku nejprve do elektrické sítě, přiblížíte napětí kondenzátoru mnohem více napětí baterie a k výše uvedenému nedojde.
Po úplném nabití způsobí dodatečné nabití nanesení kovového lithia na anodu v baterii. Toto kovové lithium se časem nahromadí a sníží kapacitu baterie tím, že zablokuje tok iontů lithia a následně elektronů.
V brzké době se vám ozveme a doladíme spolu detaily.
V brzké době se vám ozveme a doladíme spolu detaily.
We work hard to provide you the best experience possible.
V brzké době se vám ozveme a doladíme spolu detaily.
Mrzí nás, že nemáte dostatek informací o vaší objednávce. Vždy se snažíme zákazníky o všem průběžně informovat. Prosíme vyplňte níže uvedené údaje a po prověření situace se vám v blízké době ozveme.
Jsme vděční za každou pochvalu a doporučení. Motivuje nás to v naší každodenní práci.
Mrzí nás, že něco není v pořádku. Prosíme, o co nejpřesnější popis vaší situace, abychom ji věděli rychle prověřit a řešit. Vaše stížnost neskončí jen u našich zaměstnanců, ale dostane se i k vedení a majitelům společnosti Voltride.
Děkujeme za vaši zprávu. Ozveme se vám.
Pomozte nám se zlepšovat. Máte nějaké nové návrhy?
Každé milé slůvko od vás nás potěší. Napište nám
Našli jste v textu chybu? Oceníme, když nám dáte vědět.
Děkujeme za vaši zprávu. Ozveme se vám.
Voltride měníme na Max Blinker
Více informací