Klikněte pro více výsledků.
Nebyly nalezeny žádné produkty.
Váš košík je prázdný Zobrazit nabídku
SXT Monster
Monster je skutečné monstrum určené pro pohodlnou jízdu v terénu. Cenu této off-road koloběžky určuje zvolená baterie a výkon motoru. Koloběžka má sedadlo zvyšující komfort při delší jízdě v terénu a zdvojené tlumiče, které snesou i drsnější zacházení. Její velikosti a robustnosti odpovídá poměrně vysoká váha.
New product
Objednávky do
Dnes
týká se e-shop objednávek
odešleme
Zítra
V závislosti od konfigurace produktu
Po přijetí a prověření vašeho požadavku vám pošleme nabídku.
Monster-truck mezi koloběžkami, který smazává hranici mezi elektrickou koloběžkou a motorkou. Patří mezi extrémně výkonné modely, přičemž si můžete zvolit 2000 W nebo 3000 W motor. Je možné vybrat si ze třech baterií podle požadované váhy a hlavně dojezdu. Se silnějším z dvojice motorů dosáhne rychlosti až 60 km/h. Maximální dojezd má až 65 km s 30 Ah Li-Ion baterií.
Tato koloběžka umožňuje pohodlnou jízdu v terénu, přičemž jako jedna z mála je vybavena sedadlem. Monster má obrovská vzduchem plněná kola, jaká znáte spíše ze čtyřkolek než z koloběžek, díky čemuž je skutečně pohodlná a zvládne i těžší terén. Poháněné je zadní kolo, přičemž o přenos výkonu se stará řetěz. Pohodlí zabezpečuje podvozek, který má vepředu i vzadu zdvojené tlumiče.
Koloběžku si můžete nakonfigurovat podle potřeby s 2000 W nebo až 3000 W motorem. Slabší postačí na rychlost 50 km/h, ten silnější až na 60 km/h. Samozřejmě v případě off-road koloběžky je výkon důležitý i na překonání případných stoupání, takže pokud máte nějaké ve vaší trase, případně pokud máte vyšší váhu, doporučujeme silnější motor. Monster má nosnost až 140 kg, čímž patří mezi rekordmany mezi koloběžkami.
Výkonnější motor ale mírně snižuje dojezd, takže pokud potřebujete maximální dojezd, můžete preferovat Li-Ion baterii v kombinaci se slabším motorem. Dojezdy podle baterií a motoru jsou shrnuty i v přehledné tabulce na konci tohoto textu, největší dojezd až 65 km zabezpečí Li-Ion baterie s 2000 W motorem. V případě, že zvolíte výkonnější 3000 W motor, počítejte s dojezdem okolo 55 km.
Mezi off-road koloběžkami jen velmi těžko najdete model, který by byl pohodlnější či výkonnější než SXT Monster. Má obrovské vzduchem plněné off-road pneumatiky CST rozměru 145/70-6, které zvyšují pohodlí z jízdy a navíc je vybavena zdvojenými tlumiči vzadu i vpředu! Sedadlo zabezpečuje dobrou stabilitu a posed i během jízdy v terénu a určitě patří mezi ty pohodlnější. K pohodlí přispívá i dobrý pocit z toho, že koloběžka má dvě kotoučové brzdy. Samozřejmě, všechen tento komfort, odpružení, velká baterie a brzdy něco váží, proto se jezdec musí smířit s vyšší váhou, která je 47 nebo 55 kg, podle baterie. Takováto váha diskvalifikuje koloběžku z kategorie lehkých a například její přenos už není nic příjemného a je lepší ji přenášet ve dvojici. Koloběžka se ovládá pomocí plynové rukojeti, podobně jako motorka či skútr, což jen umocňuje její off-road geny a stírá rozdíly mezi koloběžkou a motorkou.
SXT Monster je velmi dobře vybavený i z pohledu bezpečnosti. Dvě mechanické kotoučové brzdy koloběžku snadno zastaví i z vysokých rychlostí, kterých umí toto monstrum dosáhnout. Off-road pneumatiky zabezpečují dobrou trakci v terénu, je však třeba být na ně opatrnější na asfaltu. Podvozek je tvořen dohromady až čtyřmi tlumiči, které udržují dobrou přilnavost i při rychlé jízdě na špatném povrchu či v náročném terénu a tím přispívá nejen k pohodlí, ale zejména k efektivnímu brzdění. Koloběžka má nastavitelné a zdvojené osvětlení vepředu, a vzadu světlo kombinované ne jen s brzdovým, ale dokonce i se směrovkami. Směrovky jsou navíc velmi elegantně řešené s krásným efektem jako na moderních autech a jejich ovládání je pohodlně umístěno na řídítkách. Koloběžka disponuje i mechanickým klíčem, bez kterého ji není možné nastartovat, a také zpětnými zrcátky, za které se nepřiplácí a jsou v ceně. Pokud je v terénu nepotřebujete, lze je jednoduše odmontovat, abyste je případným pádem zbytečně nepoškodili.
SXT Monster patří bez debaty mezi unikátní stroje. Obří off-road pneumatiky křičí, že nejde o prcka do města, ale o plnohodnotný stroj do terénu. Přesto, že jde o pracanta, si dali v SXT záležet i na designu. Teleskopicky nastavitelná tyč řízení je elegantně tvarovaná a ladí s tyčí sedadla a také se zpětnými zrcátky. Moderně pojaté zadní LED světlo spojené s efektními směrovkami dodává celé koloběžce sci-fi nádech a kontrastuje s minimalisticky pojatými řídítky. Kabeláž je poměrně dobře schovaná do těla koloběžky a díky tomu působí čistě a elegantně. Nastavitelné přední světla krásně ladí ke dvěma stříbrným předním tlumičům. Červené brzdiče kotoučových brzd vhodně zdůrazňují sportovní charakter celé koloběžky. Jízda na tomto stroji přitahuje zvědavé pohledy kolemjdoucích. Třešničkou na dortu je však jednoznačně tvarovaná dřevěná platforma s logem SXT, která je opravdu ze dřeva a dodává celé koloběžce skutečně unikátní vzhled.
Jde o jednu z nejtěžších koloběžek v naší nabídce a proto není možné hovořit o její jednoduché přenositelnosti. Připravte se na to, že přenášet ji budete pouze ve dvojici. Tyč řízení je sice možné sklopit a sedadlo odmontovat, i potom je však koloběžka poměrně rozměrná a na její přepravu budete potřebovat pořádně velký kufr. Pokud však toto pro vás není zásadní problém a neplánujete s koloběžkou často cestovat, odvděčí se vám vynikajícím pohodlím v terénu i mimo něj, slušným dojezdem i výkonem. Zvládne nejen špatné cesty či terén, ale i stoupání. Pokud ji budete mít někde v garáži nebo na chalupě, nebudete se chtít po okolí přepravovat žádným jiným způsobem. Zda to bude cesta do hor na houby, na louku či pole, nebo jen tak do potravin či do podniku, vždy dorazíte s úsměvem na tváři, v pohodlí, nehlučně a bez emisí. Právě ticho si pochvalují mnozí zákazníci, kteří nechtějí spalovacím motorem rušit zvířata či sousedy. Při jízdě na SXT Monster uslyšíte pouze bzukot elektromotoru a svištění řetězu.
Pokud tuto koloběžku nepotřebujete často přenášet a můžete ji pohodlně nabíjet někde v garáži nebo na chalupě, stane se vaším hlavním dopravním prostředkem po širším okolí. Její pohodlí vás potěší i na asfaltu, ale zejména na polních cestách či v terénu a vždy všude dorazíte s úsměvem od ucha k uchu, přesně tak se nám totiž vracejí zákazníci z každé testovací jízdy. Monster není úplně o adrenalinu, ale je spíš o pohodlí, což vyjadřuje i tím, že má sedátko. Pokud hledáte off-road adrenalinové zážitky bez sedadla, prohlédněte si také modely ZERO 11X, ZERO 10X a INOKIM OXO, které je možné vybavit i terénními pneumatikami a nabízejí ještě extrémnější parametry co se týče rychlosti i dojezdu. Zmíněné modely nemají řetěz, ale motory umístěné přímo v náboji kola, takže o jednu starost méně (mazání řetězu) a také jsou lépe přenosné a skladné. A abychom nezapomněli, tyto stroje jsou s pohonem 2x2, což znamená že jsou poháněny obě kola, každé samostatným motorem. Určitě vás však od Monstra neodrazujeme, je to jeden z našich oblíbených modelů a v tom, na co je určen, je opravdu skvělý. Proto, pokud hledáte pohodlnou koloběžku se sedátkem, která má dostatečný výkon, dojezd a terénní schopnosti, SXT Monster je přesně to, co potřebujete. Otázkou potom už není, který model a výrobce si zvolit, ale jaký motor a baterii si do svého nového Monstra vyberete.
Porovnání parametrů podle motoru a baterie |
|||||
Výkon | Baterie | Váha | Dojezd | Rychlost | Nabíjení |
2000 W | Olověná | 55 kg | 30 km | 50 km/h | 8 h |
3000 W | Olověná | 55 kg | 25 km | 60 km/h | 8 h |
2000 W | LiFePO4 | 47 kg | 45 km | 50 km/h | 10 h |
3000 W | LiFePO4 | 47 kg | 38 km | 60 km/h | 10 h |
2000 W | Li-Ion | 47 kg | 65 km | 50 km/h | 6 h |
3000 W | Li-Ion | 47 kg | 55 km | 60 km/h | 6 h |
Jsme autorizovaným prodejcem značky SXT a poskytujeme záruční i pozáruční servis, který je zajištěn v našem servisním středisku. Většinu náhradních dílů držíme skladem a jsme certifikovaný poskytovatel záručních i pozáručních oprav. Proto se při koupi této koloběžky nemusíte vůbec obávat servisu či dostupnosti náhradních dílů a díky přímému zastoupení výrobce si poradíme i se složitějšími případy a diagnostikou.
SXT patří mezi nejstarší značky elektrických koloběžek na světě, protože vznikla už v roce 2005. Jde o jednu z mála značek, které sídlí v Evropě, konkrétně v Německu na jižní hranici se Švýcarskem. Centrála SXT je v německém městě Rheinfelden, kde sídlí obchod, design, centrální servis i sklad v jejich vlastní budově o celkové ploše přes 3000 m2. Strategií SXT jsou lokální zastoupení, aby zákazníci měli stále po ruce poradenství i servis ve svém regionu a jazyku a nemuseli vše řešit na dálku přes internet. Max Blinker je největším takovým zastoupením ve střední Evropě se sítí prodejen v Praze, Brně a Bratislavě a také e-shopem v Maďarsku. Samotná výroba probíhá v 9 továrnách v Číně, které byly pečlivě zvoleny ze strany SXT tak, aby poskytovali vysoký standard a kvalitu výroby a které produkují více než 10 milionů kusů ročně. SXT zabezpečuje pravidelnou kontrolu a přítomnost ve výrobě tak, aby byly dosahované vysoké nároky, které SXT od svých dodavatelů požaduje. Všechny produkty SXT splňují Evropské standardy, jako například CE, ROHS, IQC, IPQC a FQC a jsou pravidelně kontrolovány interními audity tak, abyste si mohli být jisti, že koupí originálních výrobků SXT získáte produkt vysoké kvality. Za tím si SXT stojí vlastním jménem. Max Blinker nabízí výhradně originální produkty SXT, které pocházejí z Evropské centrály a můžeme proto garantovat jejich původ. Máme vybudované dobré vztahy přímo s majitelem SXT a často se i osobně navštěvujeme, proto můžeme z vlastní zkušenosti potvrdit, že značka SXT to myslí s osobní elektromobilitou vážně a dělá to z přesvědčení o budoucnosti tohoto způsobu přepravy, se stejnou vášní a zanícením, jak to děláme my sami.
Výkonnostní parametry | |||
---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | Voltride nezávislé měření | Hodnocení |
Hmotnost s baterií | 47 kg podle konfigurace od 47 kg do 55 kg | Zatím netestované | |
Doba nabíjení | 10 h podle konfigurace od 6 h do 10 h | Zatím netestované | |
Max. rychlost před odblokováním | 25 km/h | Zatím netestované | |
Max. konstrukční rychlost | 60 km/h | Zatím netestované | |
Výkon | 3000 W | Zatím netestované | |
Dojezd | 65 km podle konfigurace od 25 km do 65 km | Zatím netestované |
Další parametry | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | ||||
Délka | 135 cm | ||||
Výška | 99 cm | ||||
Šířka | 64 cm | ||||
Délka složená | 135 cm | ||||
Výška složená | 57 cm | ||||
Šířka složená | 35 cm | ||||
Rozvor | 102 cm | ||||
Světlá výška | 16 cm | ||||
Typ motoru | bezkomutátorový (bezkartáčový) s řetězem | ||||
Typ baterie | Li-Ion podle konfigurace: Li-Ion, Olověná | ||||
Napětí baterie | 48 V | ||||
Kapacita baterie | 30 Ah podle konfigurace: 12 Ah, 20 Ah, 30 Ah | ||||
Energie v baterii | 1440 Wh podle konfigurace: 576 Wh, 960 Wh, 1440 Wh | ||||
Rekuperace | ne | ||||
Systém ovládání | otočná rukojeť | ||||
Tempomat | ne | ||||
Omezovač rychlosti | ano | ||||
Start odrazem | ne | ||||
Pohon | zadní náhon | ||||
Přední brzda | disková hydraulická | ||||
Zadní brzda | disková hydraulická | ||||
Typ kola vpředu | vzduchové s duší | ||||
Velikost kola vpředu | 14,5" | ||||
Typ kola vzadu | vzduchové s duší | ||||
Velikost kola vzadu | 14.5" | ||||
Odpružení | vpředu a vzadu | ||||
Přední zavěšení | zdvojený tlumič | ||||
Zadní zavěšení | zdvojený tlumič | ||||
Osvětlení | přední, zadní a brzdové | ||||
Brzdové světlo | ano | ||||
Max. zátěž | 140 kg |
Další parametry | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | ||||
Délka | 135 cm | ||||
Výška | 99 cm | ||||
Šířka | 64 cm | ||||
Délka složená | 135 cm | ||||
Výška složená | 57 cm | ||||
Šířka složená | 35 cm | ||||
Rozvor | 102 cm | ||||
Světlá výška | 16 cm | ||||
Typ motoru | bezkomutátorový (bezkartáčový) s řetězem | ||||
Typ baterie | Olověná podle konfigurace: Li-Ion, Olověná | ||||
Napětí baterie | 48 V | ||||
Kapacita baterie | 12 Ah podle konfigurace: 12 Ah, 20 Ah, 30 Ah | ||||
Energie v baterii | 576 Wh podle konfigurace: 576 Wh, 960 Wh, 1440 Wh | ||||
Rekuperace | ne | ||||
Systém ovládání | otočná rukojeť | ||||
Tempomat | ne | ||||
Omezovač rychlosti | ano | ||||
Start odrazem | ne | ||||
Pohon | zadní náhon | ||||
Přední brzda | disková hydraulická | ||||
Zadní brzda | disková hydraulická | ||||
Typ kola vpředu | vzduchové s duší | ||||
Velikost kola vpředu | 14,5" | ||||
Typ kola vzadu | vzduchové s duší | ||||
Velikost kola vzadu | 14.5" | ||||
Odpružení | vpředu a vzadu | ||||
Přední zavěšení | zdvojený tlumič | ||||
Zadní zavěšení | zdvojený tlumič | ||||
Osvětlení | přední, zadní a brzdové | ||||
Brzdové světlo | ano | ||||
Max. zátěž | 140 kg |
Další parametry | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | ||||
Délka | 135 cm | ||||
Výška | 99 cm | ||||
Šířka | 64 cm | ||||
Délka složená | 135 cm | ||||
Výška složená | 57 cm | ||||
Šířka složená | 35 cm | ||||
Rozvor | 102 cm | ||||
Světlá výška | 16 cm | ||||
Typ motoru | bezkomutátorový (bezkartáčový) s řetězem | ||||
Typ baterie | Li-Ion podle konfigurace: Li-Ion, Olověná | ||||
Napětí baterie | 48 V | ||||
Kapacita baterie | 20 Ah podle konfigurace: 12 Ah, 20 Ah, 30 Ah | ||||
Energie v baterii | 960 Wh podle konfigurace: 576 Wh, 960 Wh, 1440 Wh | ||||
Rekuperace | ne | ||||
Systém ovládání | otočná rukojeť | ||||
Tempomat | ne | ||||
Omezovač rychlosti | ano | ||||
Start odrazem | ne | ||||
Pohon | zadní náhon | ||||
Přední brzda | disková hydraulická | ||||
Zadní brzda | disková hydraulická | ||||
Typ kola vpředu | vzduchové s duší | ||||
Velikost kola vpředu | 14,5" | ||||
Typ kola vzadu | vzduchové s duší | ||||
Velikost kola vzadu | 14.5" | ||||
Odpružení | vpředu a vzadu | ||||
Přední zavěšení | zdvojený tlumič | ||||
Zadní zavěšení | zdvojený tlumič | ||||
Osvětlení | přední, zadní a brzdové | ||||
Brzdové světlo | ano | ||||
Max. zátěž | 140 kg |
Další parametry | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | ||||
Délka | 135 cm | ||||
Výška | 99 cm | ||||
Šířka | 64 cm | ||||
Délka složená | 135 cm | ||||
Výška složená | 57 cm | ||||
Šířka složená | 35 cm | ||||
Rozvor | 102 cm | ||||
Světlá výška | 16 cm | ||||
Typ motoru | bezkomutátorový (bezkartáčový) s řetězem | ||||
Typ baterie | Li-Ion podle konfigurace: Li-Ion, Olověná | ||||
Napětí baterie | 48 V | ||||
Kapacita baterie | 30 Ah podle konfigurace: 12 Ah, 20 Ah, 30 Ah | ||||
Energie v baterii | 1440 Wh podle konfigurace: 576 Wh, 960 Wh, 1440 Wh | ||||
Rekuperace | ne | ||||
Systém ovládání | otočná rukojeť | ||||
Tempomat | ne | ||||
Omezovač rychlosti | ano | ||||
Start odrazem | ne | ||||
Pohon | zadní náhon | ||||
Přední brzda | disková hydraulická | ||||
Zadní brzda | disková hydraulická | ||||
Typ kola vpředu | vzduchové s duší | ||||
Velikost kola vpředu | 14,5" | ||||
Typ kola vzadu | vzduchové s duší | ||||
Velikost kola vzadu | 14.5" | ||||
Odpružení | vpředu a vzadu | ||||
Přední zavěšení | zdvojený tlumič | ||||
Zadní zavěšení | zdvojený tlumič | ||||
Osvětlení | přední, zadní a brzdové | ||||
Brzdové světlo | ano | ||||
Max. zátěž | 140 kg |
Výkonnostní parametry | |||
---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | Voltride nezávislé měření | Hodnocení |
Hmotnost s baterií | 55 kg podle konfigurace od 47 kg do 55 kg | Zatím netestované | |
Doba nabíjení | 8 h podle konfigurace od 6 h do 10 h | Zatím netestované | |
Max. rychlost před odblokováním | 25 km/h | Zatím netestované | |
Max. konstrukční rychlost | 60 km/h | Zatím netestované | |
Výkon | 3000 W | Zatím netestované | |
Dojezd | 25 km podle konfigurace od 25 km do 65 km | Zatím netestované |
Výkonnostní parametry | |||
---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | Voltride nezávislé měření | Hodnocení |
Hmotnost s baterií | 47 kg podle konfigurace od 47 kg do 55 kg | Zatím netestované | |
Doba nabíjení | 10 h podle konfigurace od 6 h do 10 h | Zatím netestované | |
Max. rychlost před odblokováním | 25 km/h | Zatím netestované | |
Max. konstrukční rychlost | 60 km/h | Zatím netestované | |
Výkon | 3000 W | Zatím netestované | |
Dojezd | 38 km podle konfigurace od 25 km do 65 km | Zatím netestované |
Výkonnostní parametry | |||
---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | Voltride nezávislé měření | Hodnocení |
Hmotnost s baterií | 47 kg podle konfigurace od 47 kg do 55 kg | Zatím netestované | |
Doba nabíjení | 6 h podle konfigurace od 6 h do 10 h | Zatím netestované | |
Max. rychlost před odblokováním | 25 km/h | Zatím netestované | |
Max. konstrukční rychlost | 60 km/h | Zatím netestované | |
Výkon | 3000 W | Zatím netestované | |
Dojezd | 55 km podle konfigurace od 25 km do 65 km | Zatím netestované |
Děláme dobré věci. Díky vám.
Nakupte u nás a vyberte si, zda pomůžete životnímu prostředí vysazením stromů, zrecyklováním baterií nebo výstavbou cyklocest. My přispějeme za vás.V brzké době se vám ozveme a doladíme spolu detaily.
V brzké době se vám ozveme a doladíme spolu detaily.
We work hard to provide you the best experience possible.
V brzké době se vám ozveme a doladíme spolu detaily.
Mrzí nás, že nemáte dostatek informací o vaší objednávce. Vždy se snažíme zákazníky o všem průběžně informovat. Prosíme vyplňte níže uvedené údaje a po prověření situace se vám v blízké době ozveme.
Jsme vděční za každou pochvalu a doporučení. Motivuje nás to v naší každodenní práci.
Mrzí nás, že něco není v pořádku. Prosíme, o co nejpřesnější popis vaší situace, abychom ji věděli rychle prověřit a řešit. Vaše stížnost neskončí jen u našich zaměstnanců, ale dostane se i k vedení a majitelům společnosti Voltride.
Děkujeme za vaši zprávu. Ozveme se vám.
Pomozte nám se zlepšovat. Máte nějaké nové návrhy?
Každé milé slůvko od vás nás potěší. Napište nám
Našli jste v textu chybu? Oceníme, když nám dáte vědět.
Děkujeme za vaši zprávu. Ozveme se vám.
Voltride měníme na Max Blinker
Více informací