Klikněte pro více výsledků.
Nebyly nalezeny žádné produkty.
Váš košík je prázdný Zobrazit nabídku
SXT Light Plus V (Facelift)
Celá řada modelů Light od SXT patří mezi nejlepší ultra-lehké ultra-skladné koloběžky do města na světě. Pro SXT je vyrábí E-Twow a pokud hledáte nejlepší koloběžku do města, v poměru váha / výkon / cena, nenajdete na světě nic lepšího. Model Light Plus V patří z celé řady mezi ty lépe vybavené, ale stále má atraktivní cenu. Váží jen 11,3 kg a dosáhne rychlosti až 36 km/h a dojezd 40 km.
New product
Objednávky do
Dnes
týká se e-shop objednávek
odešleme
Zítra
V závislosti od konfigurace produktu
Po přijetí a prověření vašeho požadavku vám pošleme nabídku.
SXT Light Plus V je ultra-lehký městský model, který pro SXT vyrábí evropská značka E-Twow. Bez debaty patří mezi modely, které poskytují nejlepší poměr mezi váhou, skladností, výkonem, pohodlím a cenou. Celá řada SXT Light (E-Twow Booster) je jednoznačnou volbou z rozumu do městského prostředí. I přes svou muší váhu tyto koloběžky zvládnou i těžší jezdce až do váhy 125 kg. Poskytují nadstandardní výkonnostní parametry. Dostatečné pohodlí, díky odpružené zadní i přední nápravě a extrémní skladnost díky geniálnímu skládacímu mechanismu a řídítkám. Jsou absolutně bezúdržbové a dokonce disponují systémem rekuperace energie při brzdění (KERS). Z celé řady SXT Light patří mezi ty nejlépe vybavené a díky slušnému výkonu a kvalitní silné baterii doporučujeme jezdcům do váhy pod 100 kg. Pokud vážíte víc, podívejte se raději na model Light GT.
Řada SXT Light patří bez zaváhání mezi nejpraktičtější koloběžky světa. Jejím jediným smyslem je být tím nejlepším modelem do městského prostředí a tento cíl se jí daří plnit na sto procent. Nemůžete od ní čekat pohodlnou jízdu na velké vzdálenosti mimo město a její off-roadové schopnosti jsou téměř minimální. To však rádi obětujete, protože nic z toho ve městě nepotřebujete. Ve městě se počítá nízká váha, obratnost, skladnost, odolnost vůči horším cestám a chodníkům. Když k tomu přidáte dostatečný výkon, dojezd a bezúdržbovost, dostanete právě řadu SXT Light, která nemá v této váhové kategorii prakticky žádnou konkurenci. Díky plným kolům z patentovaného materiálu nemůžete dostat defekt. Ty jsou dostatečně přilnavé a hlavně jsou odpružené na přední i zadní nápravě. Jízda na nich je tak stále dostatečně pohodlná na městské vzdálenosti. Na celé řadě SXT Light je geniální zejména její skladnost. Koloběžku je možné složit za méně než deset sekund (a pak rozložit) do minimalistických rozměrů, díky kterým je menší než malý kufřík a dostanete ji například pod stoličku v kavárně, pod sedadlo v autobuse či do vlaku. Do kufru běžného auta se jich vleze hned několik. Složená má totiž šířku méně než 15 cm, výšku 33 cm a délku pod jeden metr, takže ji skutečně umístíte téměř kamkoliv. To se nedá říct o žádné jiné elektrické koloběžce s odpružením a podobnými parametry. Velmi praktická je i tyč řízení, která má jednoduše nastavitelnou výšku a přizpůsobí se tak nízkým ale i vysokým jezdcům v průběhu pár sekund díky rychloupínáku.
SXT Light Plus V je jedním z těch lépe vybavených modelů z řady Light. Disponuje výkonem 500 W, který je však vynikající vzhledem na svou muší váhu, jen 11,3 kg. Spodní platforma v sobě ukrývá Li-Ion baterii s napětím 36 V a kapacitou 10,5 Ah, což odpovídá uložené energii 378 Wh. Tato kombinace výkonu a baterie vystačí na dojezd 40 km, který je vzhledem na svou váhu nadstandardní. Oproti modelu Light Plus má tento model vyšší napětí a citelně vyšší kapacitu. Konkrétně má oproti modelu Light až o 75 % víc uložené energie. Pokud však není cena jediným rozhodujícím parametrem, doporučujeme podívat se i na model GT. Ten nabízí za menší příplatek o 33 % víc energie v baterii a pracuje s ještě vyšším napětím, díky čemu nabízí i lepší výkon až 700 W. To pocítíte při stoupání do kopce. Nedejte se však odradit, tento model patří svými parametry stále mezi světovou špičku a pokud vážíte do 100 kg, bude vám víc než stačit.
Vzhledem k uvedenému výkonu a parametrům doporučujeme model Light Plus V jezdcům do 100 kg, kterým bude tato koloběžka zcela postačovat. Její výkon umožní dosáhnout rychlosti až 36 km/h, což je do města více než dostatečné. Na rovině odveze i těžší jezdce a s jezdci do 100 kg zvládne tento model i menší stoupání. Pokud potřebujete do kopce jezdit často, určitě zaostřete na nejnovější verzi GT. Doporučujeme podívat se na srovnávací tabulku na konci tohoto textu, kde si můžete porovnat parametry celé rodiny koloběžek z dílny E-Twow.
Hodně zákazníků se bojí koloběžek s plnými koly, kvůli méně pohodlné jízdě. Celá řada Light od SXT však využívá plné pneumatiky z patentovaného materiálu, který sice samozřejmě nikdy nebude tak pružný jako vzduchem plněná pneumatika, ale přece jen trošku pruží a zejména má dobrou přilnavost. Právě tato kola překvapivě přispívají k celkovému pohodlí, protože jsou nepropíchnutelná a tedy nemůžete dostat defekt. Jako jezdec tak získáváte mnohem větší jistotu a radost z jízdy, protože víte, že vždy přijedete do cíle včas a nemusíte myslet na tlak v pneumatikách ani se bát defektu. To má samo o sobě obrovskou hodnotu, protože při rozměru kol 8 palců jsou defekty ve městě na modelech se vzduchem plněnými pneumatikami velmi časté a pokud budete jezdit denně, tak vám tyto kola ušetří možná i jeden defekt měsíčně. SXT Light Plus V má navíc odpružené přední i zadní kolo, což zvyšuje pohodlí i bezpečnost. Z koloběžky tak díky pružení nespadnete, pokud náhodou trefíte díru nebo jinou nerovnost. Přední i zadní pružina je lehce vyměnitelná a držíme je skladem, jejich výměnu doporučujeme po cca 3 000 km. Zadní pružina má nastavitelné předpětí, takže ji dokážete přizpůsobit váze jezdce a tím i změnit světlou výšku koloběžky. Pohodlí přispívá i automatické přední osvětlení se senzorem, přehledný displej, tempomat, extrémně nízká váha a zejména úplná bezúdržbovost. Nemusíte se starat o nic, jen ji nabíjet a jezdit. Dokonce i brzdu má elektromagnetickou, takže nejen, že se o ni nemusíte starat, nastavovat ji či měnit brzdové destičky, ale ještě vám při brzdění i dobíjí baterii. Pohodlí samotné jízdy je v této váhové kategorii nadprůměrné, i když se samozřejmě nevyrovná modelům se vzduchovými či olejovými tlumiči. Takové modely ale v této váhové kategorii ani neexistují. Úplnou špičkou je pohodlí vlastnictví této koloběžky. Nevyžaduje kromě nabití a občasného kontrolního servisu nic dalšího. K pohodlí přispívá i výškově nastavitelná tyč řízení, takže se koloběžka dá lehce přizpůsobit jezdcům různé výšky a zajezdit si proto může celá rodina.
Řada SXT Light má více prvků zvyšujících bezpečnost. Obrovskou výhodou je integrované automatické osvětlení se senzorem, díky kterému nemusíte myslet na zapínání světel. Ta jsou dostatečně silná na to, aby vás bylo dobře vidět i za šera, nejen v noci. Pevné pneumatiky považujeme za výhodu, protože nemůžete dostat defekt a nemusíte je pravidelně kontrolovat, vydrží tisíce kilometrů. Odpružený podvozek je obrovskou výhodou ve prospěch bezpečnosti, protože vás zachrání v situacích, které by s pevným podvozkem bezpochyby vedly k pádům. Podvozek zvládne například menší díry či nerovnosti, kterých si ne vždy stihnete při rychlejší jízdě všimnout. Je nutné však podotknout, že má svoje specifické nevýhody v oblasti bezpečnosti, s kterými je při jízdě potřebné počítat. Výrobce vsadil na extrémně nízkou váhu a zároveň chtěl dosáhnout maximální skladnosti a bezúdržbovosti. V lehké váze tyto koloběžky drží celosvětově první místo, ale šetření na váze se někde muselo projevit. Koloběžka tak nedisponuje klasickou mechanickou brzdou, ale jen brzdou elektromagnetickou, která poměrně efektivně brzdí přední kolo a zároveň dobíjí baterii. Brzdný účinek je možné dobře dávkovat brzdovou páčkou, vyžaduje to však trošku praxe a předvídání. Proto doporučujeme první kilometry jezdit se zvýšenou opatrností, abyste si na tento způsob brzdění zvykli. Zadní kolo je brzděné zatlačením nohou na blatník, překvapivě je tento způsob brzdění efektivní a lehce dokážete zadní kolo přes blatník i úplně zablokovat. To opět vyžaduje trošku tréninku, ale když si na to zvyknete, přijde vám to zcela přirozené a koloběžku dokážete při trošce předvídání a jezdění s rozumem bezpečně zastavit. Během našich měření dokázala konzistentně zastavit z 20 km/h na vzdálenosti 4,2 m a z 25 km/h na vzdálenosti 6,3 m. Samozřejmě modely s mechanickou přední a zadní brzdou dokáží brzdit lépe a zkušený jezdec s nimi vždy dokáže zastavit na kratší dráze. Ty jsou však většinou o dost těžší a náročnější na údržbu. Při jízdě na této (ale i na každé jiné) koloběžce si proto nechávejte vždy dostatečnou rezervu na brzdění a pokud nemáte jistotu, že vám nikdo nemůže skočit do cesty, tak zpomalte. Z této řady elektrických koloběžek má zadní mechanickou bubnovou brzdu model SXT Light V eKFV (limitovaný na 20 km/h) a model E-Twow Booster GT 2020. Všechny další jsou vybavené stejně jako model SXT Light Plus V brzdou rekuperační a nožní.
Design celé řady Light je přísně podřízený funkčnosti, minimální možné váze a skladnosti. Koloběžka proto obětovala některé designové prvky a využívá základní tvary a industriální vzhled. Minimalistické rozměry i váha si vyžádaly minimalistický design za použití základných tvarů, které však tvoří ucelený dojem, na který si rychle zvyknete. Kabeláž je integrována do těla koloběžky, je vedená v tyči řízení a uvnitř koloběžky, takže minimalistický design není rušený spleteninou volných kabelů. Displej, jeho ovládaní i přední světla jsou elegantně umístněné tak, aby byly po ruce i během jízdy. Díky své skladnosti je koloběžka až neuvěřitelně kompaktní a ve složeném stavu vypadá skutečně elegantně. Proto bude vypadat skvěle i v restauraci či v kavárně, kde výborně zapadne a nepůsobí nevhodně či nepatřičně. Díky svému designu působí ještě lehčí než ve skutečnosti je a běžný pozorovatel na první pohled ani nezpozoruje, že jde o výkonnou elektrickou koloběžku s vlastním pohonem a zařadí ji spíš mezi klasické bezmotorové koloběžky. Model Light Plus V má oproti modelu Eco navíc boční odrazky integrované do těla koloběžky, takže vypadá kompaktnější a elegantnější.
Celá řada SXT Light a všechny modely od výrobce E-Twow patří mezi naše nejoblíbenější a zároveň nejprodávanější koloběžky. Jde bezpochyby o nejlepší ultra lehké elektrické koloběžky do města na světě. V této váhové a výkonnostní kategorii nemají přemožitele a ze stovek výrobců je ve své kategorii nikdo nepřekonal a pravděpodobně tak brzy ani nepřekoná. E-Twow se specializuje na ultra lehké koloběžky již deset let a proto mají v této kategorii největší zkušenosti. Na rozdíl od jiných značek se soustředili jen na to, v čem jsou nejlepší a proto věříme tomu, že budou této kategorii kralovat ještě dlouho. SXT Light Plus V je dobře vybavený model se slušnou baterií i výkonem, který výkonově zvládne jezdce do 100 kg a také menší kopec. Jako je však vidět z porovnávací tabulky, vyšší modely GT mají ještě o něco lepší parametry, za které se vyplatí si připlatit. Absence mechanické brzdy je obrovskou výhodou z pohledu údržby, která je na tomto modely prakticky nulová. Přináší ale o něco vyšší nároky na jezdce, jeho schopnost předvídat a v případě potřeby zapojit brzdění zadního kola. K celé řadě držíme skladem stovky náhradních dílů a poznáme ji zpaměti, takže s koupí máte jistotu rychlé opravy i v případě, že se koloběžce něco stane. Velkou výhodou jsou i originální doplňky, které jsou na míru koloběžce, například praktický držák na snadnější přenášení, batoh na přenos koloběžky na zádech s kolečky (je možné ho tahat za sebou jako kufr), praktická kapsička na tyč řízení (například na nabíječku či peněženku) či držák na mobil. Přikoupit si můžete i druhou nabíječku a jednu tak mít například doma a druhou v práci.
Jsme největší autorizovaný dovozce a prodejce značky SXT pro celou střední Evropu. Poskytujeme přímo záruční i pozáruční servis, který je zajištěn na našich prodejnách v Praze, Brně a Bratislavě. Většinu náhradních dílů držíme skladem a jsme certifikovaný poskytovatel záručních i pozáručních oprav. Proto se při koupi této koloběžky nemusíte vůbec obávat servisu či dostupnosti náhradních dílů a díky přímému zastoupení výrobce si poradíme i se složitějšími případy a diagnostikou. Zároveň jsme výhradním dovozcem značky E-Twow, která pro SXT vyrábí celou radu Light, takže disponujeme náhradními díly a podporou i přímo od výrobce, s kterým udržujeme dobré vztahy a naši technici jsou školeni přímo ve výrobě.
SXT patří mezi nejstarší značky elektrických koloběžek na světě, protože vznikla už v roce 2005. Jde o jednu z mála značek, které sídlí v Evropě, konkrétně v Německu na jižní hranici se Švýcarskem. Centrála SXT je v německém městě Rheinfelden, kde sídlí obchod, design, centrální servis i sklad v jejich vlastní budově o celkové ploše přes 3000 m2. Strategií SXT jsou lokální zastoupení, aby zákazníci měli stále po ruce poradenství i servis ve svém regionu a jazyce a nemuseli vše řešit na dálku přes internet. Voltride je největším takovým zastoupením ve střední Evropě se sítí prodejen v Praze, Brně a Bratislavě a také e-shopem v Maďarsku. Samotná výroba probíhá v 9 továrnách v Číně, které byly pečlivě zvoleny ze strany SXT tak, aby poskytovaly vysoký standard a kvalitu výroby a které produkují více než 10 milionů kusů ročně. SXT zabezpečuje pravidelnou kontrolu a přítomnost ve výrobě tak, aby byly dosahované vysoké nároky, které SXT od svých dodavatelů požaduje. Všechny produkty SXT splňují Evropské standardy, jako například CE, ROHS, IQC, IPQC a FQC a jsou pravidelně kontrolovány interními audity tak, abyste si mohli být jisti, že koupí originálních výrobků SXT získáte produkt vysoké kvality. Za tím si SXT stojí vlastním jménem. Voltride nabízí výhradně originální produkty SXT, které pocházejí z Evropské centrály a můžeme proto garantovat jejich originalitu. Máme vybudované dobré vztahy přímo s majitelem SXT a často se i osobně navštěvujeme, proto můžeme z vlastní zkušenosti potvrdit, že značka SXT to myslí s osobní elektromobilitou vážně a dělá to z přesvědčení o budoucnosti tohoto způsobu přepravy, se stejnou vášní a zanícením, jak to děláme my sami.
Porovnat více parametrů | ||||||||
Porovnání ultra-lehkých městských koloběžek (výrobce E-Twow) |
||||||||
SXT Light Eco | SXT Light Plus | E-Twow Booster Plus S+ (Facelift 2020) |
SXT Light Plus V | SXT Light Plus V eKFV | E-Twow Booster V Powero City (Facelift 2020) |
SXT Light GT | E-Twow Booster GT 2020 | |
Cena | 17 990 Kč | Od 20 100 Kč do 22 854 Kč | 21 990 Kč | Od 24 290 Kč do 24 999 Kč | 24 999 Kč | 24 990 Kč | 28 749 Kč | 30 490 Kč |
Výkon | 350 W | 500 W | 500 W | 500 W | 500 W | 500 W | 700 W | 700 W |
Dojezd | 30 km | 35 km | 35 km | 40 km | 40 km | 40 km | 50 km | 50 km |
Max. rychlost | 27 km/h | 30 km/h | 36 km/h | 36 km/h | 20 km/h | 36 km/h | 40 km/h | 40 km/h |
Váha | 10,7 kg | 11 kg | 11,1 kg | 11,3 kg | 12,3 kg | 11,3 kg | 12,3 kg | 13 kg |
Napětí baterie | 24 V | 33 V | 36 V | 36 V | 36 V | 36 V | 48 V | 48 V |
Kapacita baterie | 6,5 Ah | 6,5 Ah | 8,7 Ah | 10,5Ah | 10,5Ah | 10,5Ah | 10,5Ah | 10,5Ah |
Články baterie | CN | CN | Samsung | Samsung | Samsung | Samsung | Samsung | Samsung |
Energie baterie | 156 Wh | 215 Wh | 313 Wh | 378 Wh | 378 Wh | 378 Wh | 504 Wh | 504 Wh |
Tempomat | ano | ano | ano | ano | ano | ano | ne | ne |
Skládací mechanismus | těžší skládání (pouze nohou) | těžší skládání (pouze nohou) | snadné skládání (i rukou) | těžší skládání (pouze nohou) | těžší skládání (pouze nohou) | snadné skládání (i rukou) | snadné skládání (i rukou) | snadné skládání (i rukou) |
Ručky a jejich skládání | těžší skládání, starší systém | těžší skládání, starší systém | snadné skládání, pevnější mechanismus | těžší skládání, starší systém | těžší skládání, starší systém | snadné skládání, pevnější mechanismus | snadné skládání, pevnější mechanismus | snadné skládání, pevnější mechanismus |
Nášlapná plocha | starší systém (brusný papír), horší čištění | starší systém (brusný papír), horší čištění | silikonový povrch, omyvatelný vlhkým hadříkem | starší systém (brusný papír), horší čištění | starší systém (brusný papír), horší čištění | silikonový povrch, omyvatelný vlhkým hadříkem | silikonový povrch, omyvatelný vlhkým hadříkem | silikonový povrch, omyvatelný vlhkým hadříkem |
Zadní světlo | ne | ano | ano | ano | ano | ano | ano | ano |
Displej | monochromatický | barevný | barevný | barevný | barevný | barevný | barevný | barevný |
Brzdy | slabší rekuperační + zadní nožní | silnější rekuperační + zadní nožní | silnější rekuperační + zadní nožní | silnější rekuperační + zadní nožní | silnější rekuperační + zadní bubnová + zadní nožní | silnější rekuperační + zadní nožní | silnější rekuperační + zadní nožní | silnější rekuperační + zadní bubnová + zadní nožní |
Odrazky | ne | boční v platformě | boční v platformě | boční v platformě | boční v platformě + dodatečné žluté | boční v platformě | boční v platformě | boční v platformě + dodatečné žluté |
Délka platformy | krátká | krátká | krátká | krátká | krátká | krátká | dlouhá | dlouhá |
Boční stojan | ne | ne | ne | ne | ne | ne | ne | ano |
Výkonnostní parametry | |||
---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | Voltride nezávislé měření | Hodnocení |
Hmotnost s baterií | 11,2 kg | 10,9 kg | |
Doba nabíjení | 5 h | Zatím netestované | |
Max. rychlost před odblokováním | 25 km/h | Zatím netestované | |
Max. konstrukční rychlost | 37 km/h | 28,53 km/h | |
Výkon | 500 W | 473,3 W | |
Dojezd | 40 km | 30,77 km | |
Vzdálenost na zrychlení 0 - 20 km/h | - | 24 m | |
Čas na zrychlení z 0 na 20 km/h | - | 6,92 s | |
Brzdná dráha z 20 km/h | - | 4,5 m | |
Sprint na 100m | - | 17,7 s | |
Sprint na 250m | - | 37,12 s | |
Sprint na 1000m | - | 134,6 s | |
zobrazit víc | |||
zobrazit méně |
Skutečné výsledky naměřené našimi testovacími jízdami.
Víc o testování Vyberte si do porovnání i jiné modely.
Data se zobrazí v grafech, tabulkách a při všech hodnotách.
Vyberte si jiné modely z možností níže:
10 | 15 | 20 | 25 | 28,53 | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 → 10 2,41
| 0 → 15 4,56
| 0 → 20 6,92
| 0 → 25 10,30
| 0 → 28,53 27,74
| ||||||||||
10 | 10 → 15 2,15
| 10 → 20 4,50
| 10 → 25 7,89
| 10 → 28,53 25,32
| |||||||||||
15 | 15 → 20 2,35
| 15 → 25 5,74
| 15 → 28,53 23,17
| ||||||||||||
20 | 20 → 25 3,38
| 20 → 28,53 20,82
| |||||||||||||
25 | 25 → 28,53 17,44
|
10 | 15 | 20 | 25 | 28,53 | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 → 10 4,46
| 0 → 15 11,99
| 0 → 20 23,98
| 0 → 25 45,68
| 0 → 28,53 177,75
| ||||||||||
10 | 10 → 15 7,54
| 10 → 20 19,52
| 10 → 25 41,22
| 10 → 28,53 173,29
| |||||||||||
15 | 15 → 20 11,99
| 15 → 25 33,68
| 15 → 28,53 165,76
| ||||||||||||
20 | 20 → 25 21,70
| 20 → 28,53 153,77
| |||||||||||||
25 | 25 → 28,53 132,07
|
25 | 20 | 15 | 10 | 0 | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
28,53 | 28,53 → 25 0,15
| 28,53 → 20 0,60
| 28,53 → 15 1,03
| 28,53 → 10 1,44
| 28,53 → 0 2,23
| ||||||||||
25 | 25 → 20 0,45
| 25 → 15 0,88
| 25 → 10 1,29
| 25 → 0 2,08
| |||||||||||
20 | 20 → 15 0,43
| 20 → 10 0,84
| 20 → 0 1,62
| ||||||||||||
15 | 15 → 10 0,41
| 15 → 0 1,20
| |||||||||||||
10 | 10 → 0 0,79
|
25 | 20 | 15 | 10 | 0 | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
28,53 | 28,53 → 25 1,04
| 28,53 → 20 3,82
| 28,53 → 15 5,82
| 28,53 → 10 7,13
| 28,53 → 0 8,27
| ||||||||||
25 | 25 → 20 2,77
| 25 → 15 4,77
| 25 → 10 6,09
| 25 → 0 7,23
| |||||||||||
20 | 20 → 15 2,00
| 20 → 10 3,32
| 20 → 0 4,45
| ||||||||||||
15 | 15 → 10 1,32
| 15 → 0 2,45
| |||||||||||||
10 | 10 → 0 1,14
|
Skutečné výsledky naměřené našimi testovacími jízdami. Používáme takový vědecký přístup jak je to jen možné a profesionální měřící přístroje.
Víc o testováníDalší parametry | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | ||||
Délka | 102 cm | ||||
Výška | 116 cm | ||||
Šířka | 38 cm | ||||
Délka složená | 97 cm | ||||
Výška složená | 33 cm | ||||
Šířka složená | 14,5 cm | ||||
Rozvor | 84 cm | ||||
Světlá výška | 9 cm | ||||
Typ motoru | bezuhlíkový (BLDC) v kole | ||||
Typ baterie | Li-Ion | ||||
Výrobce baterie | Samsung články | ||||
Napětí baterie | 36 V | ||||
Kapacita baterie | 10,5 Ah | ||||
Energie v baterii | 378 Wh | ||||
Rekuperace | ano | ||||
Systém ovládání | palcová páčka | ||||
Tempomat | ano | ||||
Omezovač rychlosti | ano | ||||
Start odrazem | zvolitelný | ||||
Pohon | přední náhon | ||||
Přední brzda | rekuperační | ||||
Zadní brzda | nožní | ||||
Typ kola vpředu | plné | ||||
Velikost kola vpředu | 8" | ||||
Typ kola vzadu | plné | ||||
Velikost kola vzadu | 8" | ||||
Odpružení | vpředu a vzadu | ||||
Přední zavěšení | pružina | ||||
Zadní zavěšení | pružina | ||||
Osvětlení | přední, zadní a brzdové | ||||
Brzdové světlo | ano | ||||
Barvy | černá, antracit, modrá | ||||
Max. zátěž | 125 kg |
Zkušenosti po 300 km
Koloběžku jsem si pořídil před rokem a jsem s ní celkem spokojen, hlavně mi vyhovují plné pneu, bez rizika defektu a odpružení na předním i zadním kole. Rekuperační brzda je dostatečně silná a blatníkem není potřeba vůbec brzdit. Bohužel má i nedostatky. Koloběžka ukazuje na displeji rychlosti asi o 20-25% vyšší. Dle GPS jede na rovince asi jen 28-29 km/h, tachometr Vám ukazuje ale rychlosti kolem 37 km/h.
Dále mi vadí její rozjezdy. Bohužel není schopna plynule zrychlit, ale i když páčku plynu přidáváte opatrně, tak nic nic a pak škub. Koloběžka není schopna dát výkon třeba 10W, ale buď nic, nebo 50-100W. Takže nejste schopni ani vedle nikoho jet, kdo jde pěšky a vždy se rozjedete se škubnul. Minimální rychlosti je asi kolem 11 km/h, méně neumí, musíte ubrat plyn, ale to opět nejde plynule, takže zase škub.
Nepomůže ani přepnutí koloběžky do pomalejšího módu. Těch je celkem 5 a vtipné je, že když si nastavíte ten nejpomalejší, tak by měla jet koloběžka max 6 km/h, ale na 6 km/h se jen zasekne tachometr, ale koloběžka zrychluje dál, opět na těch minimálních 11 km/h, protože není prostě schopna vyvinout sílu jen pár wattů. Tempomat Vám také nenastaví rychlost, jakou chcete jet, ale spíše aktuální výkon, který zrovna disponuje..
Koloběžka nedisponuje Bluetooth, tedy nečekejte žádné aktualizace firmware, které by tyto neduhy mohl opravit. Vše nastavujete pomoci displeje a to dost nepřehledně. Musíte podržet páčky brzdy a zároveň zapínací tlačítko. Pak se Vám zobrazí nastavení, ale jen symbolicky, P1, P2, P3. A vy si musíte pamatovat, co je co. Navíc je to nastavení rozhozené podle toho, jestli máte zaplou koloběžku a podržíte brzdu a zapínací tlačítko, nebo máte koloběžku vyplou. Vždy nastavujete něco jiného. Při vypnuté nastavíte rychlsotí módy, také P1, P2, P3, P4, P5. Bez manuálu to prostě nejde. Proč dělat aplikaci přes Bluetooth, když to jde takto, že?
Také pokud jedete rychleji a chcete jen zpomalit, koloběžka na ubrání plynu nezareaguje okamžitě, ale asi až tak po dvou vteřinách. Tahle koloběžka neumí prostě jezdit plynule a na rychlost chůze je naprosto nepoužitelná. Dojezd je také při běžném používání asi 20 km. Ovšem čím více km najedete na baterii bez dobíjení, počítejte se snižováním výkonu. Při indikaci baterie na 50% je už koloběžka dost líná.
Koloběžka také ukazuje venkovní teplotu, ale je to stejné, jako s rychlostí. Ukazuje nesmysly. V bytě 22 stupňů a ukazuje klidně 30°C...
Co se týče přenášení, je velká výhoda její relativně nízká váha. Bohužel ale třeba přítelkyně má velký problém ji složit, protože odjištění, aby šla zlomit jde velice ztuha a tak ji vůbec neskládá. Praktický je i háček na řídítkách a díky její malým rozměrům s ni můžete jít do obchodu, kdy si dám košík na nášlap a nikomu nepřekážíte. Na tohle paráda.
Ale koupil bych si ji znova? Popravdě nevím. Opravdu dost je nepříjemné, že není schopna plynule zrychlit, ani zpomalit. Výkon díky jen 36V není také nijak oslnivý a ani s plnou baterii nedá na rovince 30 km/h. A to vážím 85 kg. Ale konkurenci moc nemá a to je ten problém. Nízká váha, malé rozměry, bezduše pneu a žádné kotoučové brzdy spolu s 500W motorem byly pro mě hlavním lákadlem. Ale výkon 500W při 36V baterii není až tak silný, vždyť nedá na rovince ani 30 km/h a nemožnost s ni jezdit plynule zase mluví proti ni...
Celková spokojenost |
|
Kvalita |
|
Služby Voltride |
|
Doručení |
|
Přesnost popisu |
|
Další parametry | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | ||||
Délka | 102 cm | ||||
Výška | 116 cm | ||||
Šířka | 38 cm | ||||
Délka složená | 97 cm | ||||
Výška složená | 33 cm | ||||
Šířka složená | 14,5 cm | ||||
Rozvor | 84 cm | ||||
Světlá výška | 9 cm | ||||
Typ motoru | bezuhlíkový (BLDC) v kole | ||||
Typ baterie | Li-Ion | ||||
Výrobce baterie | Samsung články | ||||
Napětí baterie | 36 V | ||||
Kapacita baterie | 10,5 Ah | ||||
Energie v baterii | 378 Wh | ||||
Rekuperace | ano | ||||
Systém ovládání | palcová páčka | ||||
Tempomat | ano | ||||
Omezovač rychlosti | ano | ||||
Start odrazem | zvolitelný | ||||
Pohon | přední náhon | ||||
Přední brzda | rekuperační | ||||
Zadní brzda | nožní | ||||
Typ kola vpředu | plné | ||||
Velikost kola vpředu | 8" | ||||
Typ kola vzadu | plné | ||||
Velikost kola vzadu | 8" | ||||
Odpružení | vpředu a vzadu | ||||
Přední zavěšení | pružina | ||||
Zadní zavěšení | pružina | ||||
Osvětlení | přední, zadní a brzdové | ||||
Brzdové světlo | ano | ||||
Barvy | černá, antracit, modrá | ||||
Max. zátěž | 125 kg |
Další parametry | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | ||||
Délka | 102 cm | ||||
Výška | 116 cm | ||||
Šířka | 38 cm | ||||
Délka složená | 97 cm | ||||
Výška složená | 33 cm | ||||
Šířka složená | 14,5 cm | ||||
Rozvor | 84 cm | ||||
Světlá výška | 9 cm | ||||
Typ motoru | bezuhlíkový (BLDC) v kole | ||||
Typ baterie | Li-Ion | ||||
Výrobce baterie | Samsung články | ||||
Napětí baterie | 36 V | ||||
Kapacita baterie | 10,5 Ah | ||||
Energie v baterii | 378 Wh | ||||
Rekuperace | ano | ||||
Systém ovládání | palcová páčka | ||||
Tempomat | ano | ||||
Omezovač rychlosti | ano | ||||
Start odrazem | zvolitelný | ||||
Pohon | přední náhon | ||||
Přední brzda | rekuperační | ||||
Zadní brzda | nožní | ||||
Typ kola vpředu | plné | ||||
Velikost kola vpředu | 8" | ||||
Typ kola vzadu | plné | ||||
Velikost kola vzadu | 8" | ||||
Odpružení | vpředu a vzadu | ||||
Přední zavěšení | pružina | ||||
Zadní zavěšení | pružina | ||||
Osvětlení | přední, zadní a brzdové | ||||
Brzdové světlo | ano | ||||
Barvy | černá, antracit, modrá | ||||
Max. zátěž | 125 kg |
Výkonnostní parametry | |||
---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | Voltride nezávislé měření | Hodnocení |
Hmotnost s baterií | 11,2 kg | 10,9 kg | |
Doba nabíjení | 5 h | Zatím netestované | |
Max. rychlost před odblokováním | 25 km/h | Zatím netestované | |
Max. konstrukční rychlost | 37 km/h | 28,53 km/h | |
Výkon | 500 W | 473,3 W | |
Dojezd | 40 km | 30,77 km | |
Vzdálenost na zrychlení 0 - 20 km/h | - | 24 m | |
Čas na zrychlení z 0 na 20 km/h | - | 6,92 s | |
Brzdná dráha z 20 km/h | - | 4,5 m | |
Sprint na 100m | - | 17,7 s | |
Sprint na 250m | - | 37,12 s | |
Sprint na 1000m | - | 134,6 s | |
zobrazit víc | |||
zobrazit méně |
Výkonnostní parametry | |||
---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | Voltride nezávislé měření | Hodnocení |
Hmotnost s baterií | 11,2 kg | 10,9 kg | |
Doba nabíjení | 5 h | Zatím netestované | |
Max. rychlost před odblokováním | 25 km/h | Zatím netestované | |
Max. konstrukční rychlost | 37 km/h | 28,53 km/h | |
Výkon | 500 W | 473,3 W | |
Dojezd | 40 km | 30,77 km | |
Vzdálenost na zrychlení 0 - 20 km/h | - | 24 m | |
Čas na zrychlení z 0 na 20 km/h | - | 6,92 s | |
Brzdná dráha z 20 km/h | - | 4,5 m | |
Sprint na 100m | - | 17,7 s | |
Sprint na 250m | - | 37,12 s | |
Sprint na 1000m | - | 134,6 s | |
zobrazit víc | |||
zobrazit méně |
Děláme dobré věci. Díky vám.
Nakupte u nás a vyberte si, zda pomůžete životnímu prostředí vysazením stromů, zrecyklováním baterií nebo výstavbou cyklocest. My přispějeme za vás.V brzké době se vám ozveme a doladíme spolu detaily.
V brzké době se vám ozveme a doladíme spolu detaily.
We work hard to provide you the best experience possible.
V brzké době se vám ozveme a doladíme spolu detaily.
Mrzí nás, že nemáte dostatek informací o vaší objednávce. Vždy se snažíme zákazníky o všem průběžně informovat. Prosíme vyplňte níže uvedené údaje a po prověření situace se vám v blízké době ozveme.
Jsme vděční za každou pochvalu a doporučení. Motivuje nás to v naší každodenní práci.
Mrzí nás, že něco není v pořádku. Prosíme, o co nejpřesnější popis vaší situace, abychom ji věděli rychle prověřit a řešit. Vaše stížnost neskončí jen u našich zaměstnanců, ale dostane se i k vedení a majitelům společnosti Voltride.
Děkujeme za vaši zprávu. Ozveme se vám.
Pomozte nám se zlepšovat. Máte nějaké nové návrhy?
Každé milé slůvko od vás nás potěší. Napište nám
Našli jste v textu chybu? Oceníme, když nám dáte vědět.
Děkujeme za vaši zprávu. Ozveme se vám.
Voltride měníme na Max Blinker
Více informací