Klikněte pro více výsledků.
Nebyly nalezeny žádné produkty.
Váš košík je prázdný Zobrazit nabídku
Egret EIGHT V2 X
New product
Egret EIGHT V2 X je městský model značky Egret. Má dvě bubnové brzdy, což přispívá k bezpečnosti a dobrému pocitu z jízdy. EIGHT V2 X váží jen 14 kg a dosáhne rychlosti 28 km/h, což znamená, že je velmi praktická a skladná. Výhodou jsou hlavně sklopitelná řídítka a klasické bubnové brzdy.
Objednávky do
Dnes
týká se e-shop objednávek
odešleme
Zítra
Po přijetí a prověření vašeho požadavku vám pošleme nabídku.
Egret EIGHT V2 X je model určený primárně do města. Maximální nosnost této koloběžky je 100 kg, což je vynikající, když vezmeme v potaz, že mluvíme o koloběžce s váhou pouze 14 kg.
S dojezdem přibližně 30 km je určená zejména na kratší až středně dlouhé trasy městem, což potvrzuje i svým výkonem 350 W. Vpředu disponuje vzduchem plněným 8-palcovým kolem a vzadu plným, též 8-palcovým.
Oproti modelu TEN V3 X, má tento model přední i zadní odpružení, díky kterému vyvažuje menší kola a jízda na ní je proto pohodlná i na horším povrchu.
Tento model je určený hlavně do města na středně dlouhé trasy. Jeho velkou výhodou kromě váhy jsou skladné rozměry po plném složení, kdy je možné snadno a rychle složit celou koloběžku, a to i rukojeti řídítek včetně brzdových páček. Její váha 14 kg má velmi blízko ke kategorii ultra-lehkých koloběžek. Snadno ji zvládnete přenést po schodech, nebo naložit do auta či tramvaje, aniž byste půl roku před její koupí museli trénovat s činkami. Tento model doporučujeme na přesuny po městě do vzdálenosti 15 - 20 km denně pro ty, kteří hledají praktickou spolehlivou koloběžku, která bude sloužit dlouhé roky. Díky dobré skladnosti ji můžete s sebou vzít složenou i do kanceláře či restaurace, kde nebude překážet a nemusíte ji tak nechávat zamknutou venku. Také ji dobře umístíte do kufru běžného auta.
Egret EIGHT V2 X navzdory nízké váze nešetří na baterii a disponuje poměrně velkou Li-Ion baterií s 36 V a 10,4 Ah, což odpovídá 374,4 Wh uložené energie. Díky této baterii zvládne koloběžka na jedno nabití dojezd 30 km. Navíc má poháněné zadní kolo, což výrazně zvyšuje bezpečnost v případě poruchy motoru v porovnání s modely, které mají motor vpředu. Je umístěn přímo v zadním kole a podává výkon 350 W, což zcela postačuje na běžnou jízdu městem. Nabíjení baterie z 0 na 100 % trvá přibližně 4 hodiny. Kromě výše zmíněné spolehlivosti je třeba vyzdvihnout i to, že při své váze je jedním z mála lehkých skladných modelů, které nabízejí mechanické brzdy na obou kolech. Většina výrobců to pro snížení váhy řeší pouze jednou brzdou, případně elektrickým brzděním. Tento model se však spoléhá na klasické bubnové brzdy a tím přináší bezpečnější jízdu a dobrý pocit, že dokážete zabrzdit i v nouzových situacích. Vestavěné osvětlení zajistí dobrou viditelnost za zhoršených podmínek, přičemž zadní LED světlo slouží i jako brzdové.
Koloběžka se vyrábí v neutrální černé barvě, kterou nikdy nic nezkazíte. Díky oblým hranám působí stylově a méně technicky. Zadní blatník nejenže působí funkčně, ale zároveň takový i je, takže se nemusíte obávat, že přijdete do práce se zablácenými kalhotami. Design působí jednoduše, ale účelně a podtrhuje lehkost samotné koloběžky. Sklápěcí mechanismus je pěkně designově sladěný se zbytkem těla a působí elegantně. Kabeláž je poměrně dobře schovaná v těle koloběžky a ta proto působí štíhlým dojmem. Tento model sice disponuje pouze 8-palcovými koly, jízda na něm je však pohodlná díky pružinám vpředu a vzadu, které pomáhají odfiltrovat vibrace a nerovnosti cesty. Přestože tento model oproti modelu TEN V3 X disponuje pružením, stále nejde o model určený pro rychlou sportovní jízdu. Určitě je lepší větší díry obcházet, abyste se vyhnuli defektu předního kola. K pohodlí přispívá i váha, kdy dokážete koloběžku v případě potřeby snadno přenést.
Vysoká kvalita použitých materiálů vás přesvědčí na cestách a sofistikovaný design podtrhne váš osobní styl. Na setkání je vhodné nejen dorazit včas, ale i se stylem. Koloběžku snadno složíte a odložíte, ať už do kufru auta, nebo například pod váš stůl. Mezi hlavní výhody koloběžky patří klasické bubnové brzdy na obou kolech, které zvyšují bezpečnost spolu s pružinami na obou stranách. Egret EIGHT V2 X má nastavitelnou výšku tyče řízení, takže vyhovuje i vyšším jezdcům. Koloběžka má praktický stojánek, díky kterému může samostatně stát. Díky odpružení bude vaše jízda nejen pohodlnější, ale i bezpečnější. S váhou 14 kg ji stále počítáme mezi mimořádně lehké koloběžky, které využijete zejména v městském prostředí, kde ji snadno přenesete po schodech, nebo vezmete s sebou do kanceláře či do restaurace.
Jsme autorizovaným prodejcem značky EGRET a poskytujeme záruční i pozáruční servis, který je zajištěn v našem servisním středisku. Náhradní díly držíme skladem a jsme certifikovaným poskytovatelem záručních oprav. Proto se při koupi této koloběžky nemusíte vůbec obávat servisu či dostupnosti náhradních dílů a díky přímému zastoupení výrobců si poradíme i se složitějšími případy a diagnostikou.
Německá společnost Walberg Urban Electrics prodává prémiovou značku EGRET od roku 2012. Druhá značka životního stylu THE-URBAN byla přidána v roce 2017. Mezitím společnost Walberg Urban Electrics distribuovala více než 60 000 elektrických koloběžek. Její zakladatel, Florián Walberg, začínal jako uživatel elektrických koloběžek. Díky vlastní zkušenosti si uvědomil obrovský potenciál této nové formy mobility. Podle něho v nadcházejících letech budou muset města uspořádat cesty a chodníky novým způsobem - od vozidel se spalovacím motorem směrem k alternativním formám mobility. Elektrické koloběžky, zejména ty skládací, je možné snadno kombinovat s prostředky veřejné dopravy nebo s vlastním autem. A my s ním úplně souhlasíme. Značky EGRET a THE-URBAN jsou velmi oblíbené hlavně v Německu a to díky své německé kvalitě, spolehlivosti a stylovému designu.
Výkonnostní parametry | |||
---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | Voltride nezávislé měření | Hodnocení |
Hmotnost s baterií | 14 kg | Zatím netestované | |
Doba nabíjení | 4 h | Zatím netestované | |
Max. rychlost před odblokováním | 25 km/h | Zatím netestované | |
Max. konstrukční rychlost | 28 km/h | Zatím netestované | |
Výkon | 350 W | Zatím netestované | |
Dojezd | 30 km | Zatím netestované |
Další parametry | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | ||||
Délka | 111 cm | ||||
Výška | 115 cm | ||||
Šířka | 14,5 cm | ||||
Délka složená | 103 cm | ||||
Výška složená | 38 cm | ||||
Šířka složená | 15 cm | ||||
Typ motoru | bezuhlíkový (BLDC) v kole | ||||
Typ baterie | Li-Ion | ||||
Napětí baterie | 36 V | ||||
Kapacita baterie | 10,4 Ah | ||||
Energie v baterii | 374,4 Wh | ||||
Rekuperace | ne | ||||
Systém ovládání | prstová páčka | ||||
Tempomat | ano | ||||
Omezovač rychlosti | ano | ||||
Start odrazem | ne | ||||
Pohon | zadní náhon | ||||
Přední brzda | bubnová | ||||
Zadní brzda | bubnová | ||||
Typ kola vpředu | vzduchové s duší | ||||
Velikost kola vpředu | 8" | ||||
Typ kola vzadu | plné | ||||
Velikost kola vzadu | 8" | ||||
Odpružení | vpředu a vzadu | ||||
Přední zavěšení | pružina | ||||
Zadní zavěšení | pružina | ||||
Osvětlení | přední, zadní a brzdové | ||||
Barvy | čierna | ||||
Max. zátěž | 100 kg |
EGRET.EIGHT.V2.X
Děláme dobré věci. Díky vám.
Nakupte u nás a vyberte si, zda pomůžete životnímu prostředí vysazením stromů, zrecyklováním baterií nebo výstavbou cyklocest. My přispějeme za vás.V brzké době se vám ozveme a doladíme spolu detaily.
V brzké době se vám ozveme a doladíme spolu detaily.
We work hard to provide you the best experience possible.
V brzké době se vám ozveme a doladíme spolu detaily.
Mrzí nás, že nemáte dostatek informací o vaší objednávce. Vždy se snažíme zákazníky o všem průběžně informovat. Prosíme vyplňte níže uvedené údaje a po prověření situace se vám v blízké době ozveme.
Jsme vděční za každou pochvalu a doporučení. Motivuje nás to v naší každodenní práci.
Mrzí nás, že něco není v pořádku. Prosíme, o co nejpřesnější popis vaší situace, abychom ji věděli rychle prověřit a řešit. Vaše stížnost neskončí jen u našich zaměstnanců, ale dostane se i k vedení a majitelům společnosti Voltride.
Děkujeme za vaši zprávu. Ozveme se vám.
Pomozte nám se zlepšovat. Máte nějaké nové návrhy?
Každé milé slůvko od vás nás potěší. Napište nám
Našli jste v textu chybu? Oceníme, když nám dáte vědět.
Děkujeme za vaši zprávu. Ozveme se vám.
Voltride měníme na Max Blinker
Více informací