Klikněte pro více výsledků.
Nebyly nalezeny žádné produkty.
Váš košík je prázdný Zobrazit nabídku
E-Twow Booster V - Powero City (Facelift 2020)
Celá řada modelů Booster patří mezi nejlepší ultra-lehké a ultra-skladné koloběžky do města na světě. Vyrábí je evropský výrobce E-Twow a pokud hledáte nejlepší koloběžku do města, v poměru váha / výkon / cena nenajdete na světě nic lepšího. Model Booster Plus V prošel nedávno úpravami, které ho ještě více zdokonalily. Váží jen 11,3 kg, dosáhne rychlosti až 36 km/h a jeho dojezdová vzdálenost je 40 km.
New product
Objednávky do
Dnes
týká se e-shop objednávek
odešleme
Zítra
V závislosti od konfigurace produktu
Po přijetí a prověření vašeho požadavku vám pošleme nabídku.
Booster V (Powero City) je ultra-lehký městský model, který vyrábí evropská značka E-Twow. Bez zaváhání patří mezi modely, které poskytují nejlepší poměr mezi váhou, skladností, výkonem, pohodlím a cenou. Celá řada Booster je jednoznačnou rozumnou volbou do městského prostředí. Nedávno prošla úpravami, které modely Booster opět posunuly o něco blíže k dokonalosti. Navzdory své muší váze tyto koloběžky zvládnou i těžší jezdce až do váhy 125 kg a poskytují nadstandartní výkonnostní parametry. Poskytuje dostatečné pohodlí díky odpružené zadní i přední nápravě a extrémní skladnost díky geniálnímu skládacímu mechanismu a řidítkám. Jsou bezúdržbové a dokonce disponují systémem rekuperace energie při brždění (KERS). E-Twow Booster V - Powero City patří stále mezi ty nejlépe vybavené modely a díky slušnému výkonu a kvalitní silné baterii ho doporučujeme jezdcům do váhy 100 kg. V roku 2020 prošel vylepšením (faceliftem), při kterém dostal nový silikonový povrch nášlapné plochy, který se dá snadno vyčistit vlhkou hadřičkou, nové zesílené skládací ručky, které eliminovaly problém s občas vyskakujícím pojistkou, ale zejména úplně nový skládací mechanismus, který se mnohem snadněji ovládá. Ten je dokonce možné ovládat i rukou a jeho skládací páčka je zajištěna magnetem. Pokud vážíte nad 100 kg nebo plánujete jízdu do kopce či delší trasy, a máte trošku větší rozpočet, podívejte se i na silnějšího bratra, který má o 40 % větší výkon a o 25 % delší dojezd, model Booster GT 2020.
Řada Booster patří bez zaváhání mezi nejpraktičtější koloběžky světa. Jejím jediným určením je být tím nejlepším modelem do městského prostředí a tento cíl se jí daří plnit na sto procent. Nemůžete od ní čekat pohodlnou jízdu na velké vzdálenosti mimo město a její off-roadové schopnosti jsou téměř minimální. To však rádi obětujete, protože nic z toho ve městě prostě nepotřebujete. Ve městě se počítá nízká váha, obratnost, skladnost, odolnost vůči horším cestám a chodníkům. Pokud k tomu přidáte dostatečný výkon, dojezd a úplnou bezúdržbovost, dostanete právě řadu Booster, která nemá v této váhové kategorii prakticky žádnou konkurenci. Díky plným kolům z patentovaného materiálu nemůžete dostat defekt. Kola jsou však dostatečně přilnavá a zejména jsou odpružená na přední i zadní nápravě a jízda na nich je tak stále dostatečně pohodlná na městské vzdálenosti. Na celé řadě je geniální zejména její skladnost. Koloběžku je možné složit za méně než deset sekund (později rozložit) do minimalistických rozměrů, díky kterým je menší než malý kufřík. Můžete ji umístit například pod židli v kavárně, pod sedadlo v autobuse či do vlaku a do kufru běžného auta se jich vejde hned několik. Složená má totiž šířku menší než 15 cm, výšku 33 cm a délku cca jeden meter, takže se vám vejde téměř kamkoli. To se nedá říct o žádné jiné elektrické koloběžce s odpružením a podobnými parametry. Velmi praktická je i tyč řízení, která má jednoduše nastavitelnou výšku a přizpůsobí se tak nízkým, ale i vysokým jezdcům během pár sekund díky rychloupínáku. Praktičnosti velmi pomohl i nejnovější facelift, který výrazně zlepšil skládací mechanizmus, který lze ovládat i rukou, přidal nový omyvatelný silikonový povrch platformy a zdokonalil a posílil skládatelné ručky.
Booster Plus V (Powero City) patří mezi nejlépe vybavené modely z řady Booster a disponuje výkonem 500 W, který je však vynikající vzhledem na svou muší váhu, jen 11,3 kg. Spodní platforma v sobě ukrývá Li-Ion baterii s napětím 36 V a kapacitou 10,5 Ah, to odpovídá uložené energii 378 Wh. Tato kombinace výkonu a baterie vystačí na dojezd 40 km, který je vzhledem na svou váhu nadstandardní. Oproti modelu Plus S+ má tento model citelně vyšší kapacitu baterie, konkrétně má o 21 % víc uložené energie. Pokud však není cena jediným rozhodujícím parametrem, doporučujeme podívat se i na model GT. Nabízí za menší příplatek ještě o 33 % víc energie v baterii a pracuje s ještě vyšším napětím, díky tomu nabízí i lepší výkon, až 700 W, to pocítíte zejména při stoupání do kopce. Navíc má i boční stojan a dokonce mechanickou bubnovou brzdu vzadu. Tento model patří svými parametry stále mezi světovou špičku a pokud vážíte do 100 kg, bude vám víc než postačovat.
Vzhledem na uvedený výkon a parametry doporučujeme model Booster V jezdcům do 100 kg, pro které tato koloběžka postačí. Její výkon umožní dosáhnutí rychlosti až 36 km/h, to je do města víc než dostatečné. Na rovině uveze i těžší jezdce a s jezdci do 100 kg zvládne tento model i menší stoupání. Pokud však potřebujete do kopce jezdit často, určitě zaostřete na nejnovější verzi GT. Doporučujeme si prohlédnout porovnávací tabulku na konci tohoto textu, kde si můžete porovnat parametry celé rodiny koloběžek z dílny E-Twow.
Mnoho zákazníků se obává koloběžek s plnými koly, kvůli méně pohodlné jízdě. Celá řada Booster však využívá plné pneumatiky z patentovaného materiálu, který sice samozřejmě nikdy nebude tak pružný jako vzduchem plněná pneumatika, ale přece jen trošku pruží a zejména má dobrou přilnavost. Právě tyto kola překvapivě přispívají k celkovému pohodlí, protože je nelze propíchnout a tudíž nemůžete dostat defekt. Jako jezdec tak získáváte mnohem vyšší jistotu a radost z používání, protože víte, že vždy přijedete do cíle včas a nemusíte myslet na tlak v pneumatikách ani se obávat defektu. To má samo o sobě obrovskou hodnotu, protože při rozměru kol 8 palců jsou defekty ve městě na modelech se vzduchem plněnými pneumatikami velmi časté. Pokud budete jezdit denně, tak vám tato kola ušetří možná i jeden defekt měsíčně. E-Twow Booster V (Powero City) má navíc odpružené přední i zadní kolo, což nejen že zvyšuje pohodlí, ale i bezpečnost. Z koloběžky tak díky pružení nespadnete, pokud náhodou trefíte díru nebo jinou nerovnost. Přední i zadní pružina je snadno vyměnitelná a držíme je skladem, jejich výměnu doporučujeme po cca 3 000 km. Zadní pružina má nastavitelné předpětí, takže ji můžete přizpůsobit váze jezdce a tím i změnit světlou výšku koloběžky. Pohodlí přispívá i automatické přední osvětlení se senzorem, přehledný displej, extrémně nízká váha a zejména úplná bezúdržbovost. Nemusíte se starat o nic, pouze ji nabíjet a jezdit. Dokonce i přední brzdu má elektromagnetickou, takže nejen že se o ni nemusíte starat, nastavovat ji či vyměňovat brzdové destičky, ale ještě vám při brzdění i dobíjí baterii. Pohodlí samotné jízdy je v této váhové kategorii nadprůměrné, i když se samozřejmě nevyrovná modelům se vzduchovými či olejovými tlumiči. Takové modely ale v této váhové kategorii ani neexistují. Úplným vrcholem je pohodlí vlastnictví této koloběžky. Nevyžaduje totiž kromě nabití a občasného kontrolního servisu nic dalšího. K pohodlí přispívá i výškově nastavitelná tyč řízení, takže je lehce možné koloběžku přizpůsobit jezdcům různé výšky a zajezdit si proto může celá rodina. V rámci úprav (faceliftu) 2020 dostala nový silikonový povrch platformy, který se dá snadno vyčistit vlhkou hadřičkou, ale zejména úplně nový skládací mechanismus. Ten velmi přispívá k pohodlnosti skládání, protože ho lze ovládat i rukou. Vylepšené byly i skládací ručky, které jsou pevnější a pohodlnější.
Řada Booster má několik prvků zvyšujících bezpečnost. Obrovskou výhodou je integrované automatické osvětlení se senzorem, díky kterému nemusíte myslet na zapínání světel. Ty jsou dostatečně silné na to, aby vás bylo dobře vidět i za šera, ne jen v noci. Pevné pneumatiky považujeme za výhodu, protože nemůžete dostat defekt a nemusíte je pravidelně kontrolovat, jelikož vydrží tisíce kilometrů. Odpružený podvozek je obrovskou výhodou ve prospěch bezpečnosti, protože vás zachrání v situacích, které by s pevným podvozkem bezpochyby vedly k pádům. Podvozek zvládne například menší díry či nerovnosti, které si ne vždy stihnete při rychlejší jízdě všimnout. Je však třeba podotknout, že má svoje specifické nevýhody v oblasti bezpečnosti, s kterými je při jízdě potřeba počítat. Výrobce vsadil na extrémně nízkou váhu a zároveň chtěl dosáhnout maximální skladnost a bezúdržbovost. V nízké váze tyto koloběžky drží celosvětově první místo, ale šetření na váze se někde muselo projevit. Koloběžka tak nedisponuje klasickou přední mechanickou brzdou, ale pouze přední brzdou elektromagnetickou, která poměrně efektivně brzdí přední kolo a zároveň dobíjí baterii. Brzdný účinek je možné dobře dávkovat brzdovou páčkou, vyžaduje však trošku praxe a předvídání. Doporučujeme první kilometry jezdit se zvýšenou opatrností, abyste si na tento způsob brzdění zvykli. Zadní kolo je brzděno zatlačením nohou na blatník, přičemž tento způsob brzdění je až překvapivě efektivní a snadno dokážete zadní kolo skrze blatník i zcela zablokovat. To opět vyžaduje trošku cviku, ale až si na to zvyknete, přijde vám to zcela přirozené a koloběžku dokážete s trochou předvídání a rozumnou jízdou bezpečně zastavit. Během našich měření dokázala plynule zastavit z 20 km/h na vzdálenost 4,2 m a z 25 km/h na vzdálenost 6,3 m. Samozřejmě modely s mechanickou přední a zadní brzdou dokáží brzdit lépe a zkušený jezdec s nimi vždy dokáže zastavit na kratší vzdálenost. Tyto modely jsou však zpravidla o dost těžší a náročnější na údržbu. Při jízdě na této (stejně jaké na každé jiné) koloběžce si proto nechejte vždy dostatečnou rezervu na brzdění a pokud nemáte jistotu, že vám nikdo nemůže skočit do cesty, tak zpomalte. Z této řady elektrických koloběžek má zadní mechanickou bubnovou brzdu model SXT Light Plus V eKFV (limitovaný na 20 km/h) a model E-Twow Booster GT 2020. Všechny další jsou vybavené stejně jako model Booster V brzdou rekuperační a nožní.
Design celé řady Booster je přísně podřízen funkčnosti, minimální možné váze a skladnosti. Koloběžka proto obětovala některé designové prvky a využívá základní tvary a industriální vzhled. Minimalistické rozměry i váha si vyžádaly minimalistický design za použití základních tvarů, které však utvářejí ucelený dojem na který si rychle zvyknete. Kabeláž je integrovaná do těla koloběžky (s výjimkou brzdového lanka), je vedená v tyči řízení a uvnitř v koloběžce, takže minimalistický design není rušen změtí volných kabelů. Displej, jeho ovládání i přední světla jsou elegantně umístěny tak, aby byly po ruce i během jízdy. Díky své skladnosti je koloběžka až neuvěřitelně kompaktní a ve složeném stavu vypadá skutečně elegantně. Vypadá proto skvěle i v restauraci či v kavárně, kde výborně zapadne a nepůsobí nevhodně či nepatřičně. Díky svému designu působí ještě lehčí než ve skutečnosti je a běžný pozorovatel na první pohled ani nezpozoruje, že jde o výkonnou elektrickou koloběžku s vlastním pohonem a zařadí ji spíše ke klasickým bezmotorovými koloběžkám. V rámci nových úprav (faceliftu) dostal Booster V (Powero City) krásny nový silikonový povrch nášlapné plochy, novější skládací mechanismus a nové skladatelné ručky, díky tomu vypadá kompaktnější a elegantnější než před faceliftem.
Všechny modely od výrobce E-Twow patří mezi naše nejoblíbenější a zároveň nejprodávanější koloběžky. Jde bezpochyby o nejlepší ultra lehké elektrické koloběžky do města na světě. V této váhové a výkonnostní kategorii nemají rovnocenného soupeře a ze stovek výrobců je ve své kategorii nikdo nepřekonal a pravděpodobně ani nepřekoná. E-Twow se specializuje na ultra lehké koloběžky už deset let a proto mají v této kategorii největší zkušenosti. Na rozdíl od jiných značek se soustředí pouze na to, v čem jsou nejlepší a proto věříme tomu, že této kategorii budou vládnout ještě dlouho. Booster V je nejlepší ultra-lehká elektrická koloběžka na světě do 25 000 Kč. Jak je však vidno z porovnávací tabulky, model GT má ještě lepší parametry, za které se vyplatí připlatit. Nepřítomnost mechanické brzdy je obrovskou výhodou z pohledu údržby, která je na tomto modelu prakticky nulová, ale klade o něco vyšší nároky na jezdce, jeho schopnost předvídat a v případě potřeby zapojit brzdění zadního kola. K celé řadě nabízíme skladem stovky náhradních dílů a známe ji zpaměti, takže s nákupem získáte i jistotu rychlé opravy i v případě, že se koloběžce něco přihodí. Velkou výhodou jsou i originální doplňky, které jsou koloběžce na míru, jako je například praktický držák pro lehčí přenášení, batoh na přenos koloběžky na zádech s kolečky (je možné ho táhnout za sebou jako zavazadlo), praktická kapsička na řídící tyč (například na nabíječku nebo peněženku) či držák na mobil. Můžete si přikoupit i druhou nabíječku a jednu tak mít například doma a druhou v práci. O kvalitě této řady svědčí i to, že od E-Twow si koloběžky kupují i jiné značky, které je prodávají pod svým jménem, protože koloběžku takových parametrů nedokáží sami vyrobit - například SXT (Německo), Uscooters (USA), Zoom (Asie). U nás dostanete vždy přímo originál E-Twow s nejnovějšími vylepšeními, protože jednáme přímo s výrobcem a máme pro tuto značku výhradní zastoupení. Stejně tak je to i s modelem Booster V, který už máme v nabídce s nejnovějšími úpravami, včetně nové silikonové nášlapné plochy, nových řidítek a zejména s výrazně zdokonaleným skládacím mechanismem.
Jsme autorizovaným prodejcem značky E-Twow a poskytujeme záruční i pozáruční servis, který je zajištěn v našem servisním středisku. Většinu náhradních dílů držíme skladem a jsme jediný certifikovaný poskytovatel záručních a pozáručních oprav. Proto se při koupi této koloběžky nemusíte vůbec obávat servisu či dostupnosti náhradních dílů. Díky přímé reprezentaci výrobce si poradíme i se složitějšími případy a diagnostikou. S E-Twow udržujeme nadstandardně dobré vztahy a naši technici jsou školeni přímo ve výrobě, díky čemuž můžeme poskytovat rychlý záruční i pozáruční servis a koloběžky není nutné posílat k posouzení přes půl světa.
E-Twow patří mezi nejstarší značky elektrických koloběžek na světě, elektrické koloběžky totiž vyrábějí už deset let. Jde o jednu z mála značek, které sídlí v Evropě, konkrétně v Německu nedaleko Stuttgartu a v Rumunsku. Zakladatelem značky je Dr. Sorin Sirbu, který dodnes osobně dohlíží na výrobu, která probíhá stejně jako u ostatních značek v Číně. Na E-Twow je úžasné, že i po deseti letech následují svůj původní cíl - vyrábět nejlepší ultra-lehké elektrické koloběžky do města. Možná i díky tomu, že se nenechali zlákat do nových segmentů, své koloběžky neustále zdokonalují, a ty jsou každým rokem vždy o trošku lepší a spolehlivější. Postupnou evolucí se dopracovali k modelům, které nemají na světě konkurenci a v poměru váha / výkon / pohodlí / skladnost nenašli přemožitele. Prodávají se ve více než 40 zemích světa a soustředí se i na ekologický aspekt výroby. S E-Twow udržujeme dlouhodobě výborné vztahy a vidíme, že pracují s nadšením a s přesvědčením o ekologické smysluplnosti osobní elektromobility.
Porovnat víc parametrů | |||||||
Porovnat méně parametrů | |||||||
Porovnání ultra-lehkých městských koloběžek (výrobce E-Twow) |
|||||||
SXT Light Eco | SXT Light Plus | E-Twow Booster Plus S+ (Facelift 2020) |
SXT Light Plus V eKFV | E-Twow Booster V (Powero City) (Facelift 2020) |
SXT Light GT | E-Twow Booster GT 2020 | |
Cena | 17 990 Kč | Od 20 100 Kč do 22 854 Kč | 21 990 Kč | 24 999 Kč | 24 990 Kč | 28 749 Kč | 30 490 Kč |
Výkon | 350 W | 500 W | 500 W | 500 W | 500 W | 700 W | 700 W |
Dojezd | 30 km | 35 km | 35 km | 40 km | 40 km | 50 km | 50 km |
Max. rychlost | 27 km/h | 30 km/h | 36 km/h | 20 km/h | 36 km/h | 40 km/h | 40 km/h |
Váha | 10,7 kg | 11 kg | 11,1 kg | 12,3 kg | 11,3 kg | 12,3 kg | 13 kg |
Napětí baterie | 24 V | 33 V | 36 V | 36 V | 36 V | 48 V | 48 V |
Kapacita baterie | 6,5 Ah | 6,5 Ah | 8,7 Ah | 10,5Ah | 10,5Ah | 10,5Ah | 10,5Ah |
Články baterie | CN | CN | Samsung | Samsung | Samsung | Samsung | Samsung |
Energie baterie | 156 Wh | 215 Wh | 313 Wh | 378 Wh | 378 Wh | 504 Wh | 504 Wh |
Tempomat | ano | ano | ano | ano | ano | ne | ne |
Skládací mechanismus | těžší skládání (pouze nohou) | těžší skládání (pouze nohou) | snadné skládání (i rukou) | těžší skládání (pouze nohou) | snadné skládání (i rukou) | snadné skládání (i rukou) | snadné skládání (i rukou) |
Ručky a jejich skládání | těžší skládání, starší systém | těžší skládání, starší systém | snadné skládání, pevnější mechanismus | těžší skládání, starší systém | snadné skládání, pevnější mechanismus | snadné skládání, pevnější mechanismus | snadné skládání, pevnější mechanismus |
Nášlapná plocha | starší systém (brusný papír), horší čištění | starší systém (brusný papír), horší čištění | silikonový povrch, omyvatelný vlhkým hadříkem | starší systém (brusný papír), horší čištění | silikonový povrch, omyvatelný vlhkým hadříkem | silikonový povrch, omyvatelný vlhkým hadříkem | silikonový povrch, omyvatelný vlhkým hadříkem |
Zadní světlo | ne | ano | ano | ano | ano | ano | ano |
Displej | monochromatický | barevný | barevný | barevný | barevný | barevný | barevný |
Brzdy | slabší rekuperační + zadní nožní | silnější rekuperační + zadní nožní | silnější rekuperační + zadní nožní | silnější rekuperační + zadní bubnová + zadní nožní | silnější rekuperační + zadní nožní | silnější rekuperační + zadní nožní | silnější rekuperační + zadní bubnová + zadní nožní |
Odrazky | ne | boční v platformě | boční v platformě | boční v platformě + dodatečné žluté | boční v platformě | boční v platformě | boční v platformě + dodatečné žluté |
Délka platformy | krátká | krátká | krátká | krátká | krátká | dlouhá | dlouhá |
Boční stojan | ne | ne | ano | ne | ano | ne | ano |
Výkonnostní parametry | |||
---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | Voltride nezávislé měření | Hodnocení |
Hmotnost s baterií | 11,3 kg | 10,9 kg | |
Doba nabíjení | 4 h | Zatím netestované | |
Max. rychlost před odblokováním | 25 km/h | Zatím netestované | |
Max. konstrukční rychlost | 36 km/h | 28,53 km/h | |
Výkon | 500 W | 473,3 W | |
Dojezd | 40 km | 30,77 km | |
Vzdálenost na zrychlení 0 - 20 km/h | - | 24 m | |
Čas na zrychlení z 0 na 20 km/h | - | 6,92 s | |
Brzdná dráha z 20 km/h | - | 4,5 m | |
Sprint na 100m | - | 17,7 s | |
Sprint na 250m | - | 37,12 | |
Sprint na 1000m | - | 134,6 s | |
zobrazit víc | |||
zobrazit méně |
Skutečné výsledky naměřené našimi testovacími jízdami.
Víc o testování Vyberte si do porovnání i jiné modely.
Data se zobrazí v grafech, tabulkách a při všech hodnotách.
Vyberte si jiné modely z možností níže:
10 | 15 | 20 | 25 | 28,53 | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 → 10 2,41
| 0 → 15 4,56
| 0 → 20 6,92
| 0 → 25 10,30
| 0 → 28,53 27,74
| ||||||||||
10 | 10 → 15 2,15
| 10 → 20 4,50
| 10 → 25 7,89
| 10 → 28,53 25,32
| |||||||||||
15 | 15 → 20 2,35
| 15 → 25 5,74
| 15 → 28,53 23,17
| ||||||||||||
20 | 20 → 25 3,38
| 20 → 28,53 20,82
| |||||||||||||
25 | 25 → 28,53 17,44
|
10 | 15 | 20 | 25 | 28,53 | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 → 10 4,46
| 0 → 15 11,99
| 0 → 20 23,98
| 0 → 25 45,68
| 0 → 28,53 177,75
| ||||||||||
10 | 10 → 15 7,54
| 10 → 20 19,52
| 10 → 25 41,22
| 10 → 28,53 173,29
| |||||||||||
15 | 15 → 20 11,99
| 15 → 25 33,68
| 15 → 28,53 165,76
| ||||||||||||
20 | 20 → 25 21,70
| 20 → 28,53 153,77
| |||||||||||||
25 | 25 → 28,53 132,07
|
25 | 20 | 15 | 10 | 0 | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
28,53 | 28,53 → 25 0,15
| 28,53 → 20 0,60
| 28,53 → 15 1,03
| 28,53 → 10 1,44
| 28,53 → 0 2,23
| ||||||||||
25 | 25 → 20 0,45
| 25 → 15 0,88
| 25 → 10 1,29
| 25 → 0 2,08
| |||||||||||
20 | 20 → 15 0,43
| 20 → 10 0,84
| 20 → 0 1,62
| ||||||||||||
15 | 15 → 10 0,41
| 15 → 0 1,20
| |||||||||||||
10 | 10 → 0 0,79
|
25 | 20 | 15 | 10 | 0 | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
28,53 | 28,53 → 25 1,04
| 28,53 → 20 3,82
| 28,53 → 15 5,82
| 28,53 → 10 7,13
| 28,53 → 0 8,27
| ||||||||||
25 | 25 → 20 2,77
| 25 → 15 4,77
| 25 → 10 6,09
| 25 → 0 7,23
| |||||||||||
20 | 20 → 15 2,00
| 20 → 10 3,32
| 20 → 0 4,45
| ||||||||||||
15 | 15 → 10 1,32
| 15 → 0 2,45
| |||||||||||||
10 | 10 → 0 1,14
|
Skutečné výsledky naměřené našimi testovacími jízdami. Používáme takový vědecký přístup jak je to jen možné a profesionální měřící přístroje.
Víc o testováníDalší parametry | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | ||||
Délka | 102 cm | ||||
Výška | 116 cm | ||||
Šířka | 38 cm | ||||
Délka složená | 97 cm | ||||
Výška složená | 33 cm | ||||
Šířka složená | 14,5 cm | ||||
Rozvor | 84 cm | ||||
Světlá výška | 9 cm | ||||
Typ motoru | bezuhlíkový (BLDC) v kole | ||||
Typ baterie | Li-Ion | ||||
Výrobce baterie | Samsung články | ||||
Napětí baterie | 36 V | ||||
Kapacita baterie | 10,5 Ah | ||||
Energie v baterii | 378 Wh | ||||
Rekuperace | ano | ||||
Systém ovládání | palcová páčka | ||||
Tempomat | ano | ||||
Omezovač rychlosti | ano | ||||
Start odrazem | zvolitelný | ||||
Pohon | přední náhon | ||||
Přední brzda | rekuperační | ||||
Zadní brzda | nožní | ||||
Typ kola vpředu | plné | ||||
Velikost kola vpředu | 8" | ||||
Typ kola vzadu | plné | ||||
Velikost kola vzadu | 8" | ||||
Odpružení | vpředu a vzadu | ||||
Přední zavěšení | pružina | ||||
Zadní zavěšení | pružina | ||||
Osvětlení | přední, zadní a brzdové | ||||
Brzdové světlo | ano | ||||
Barvy | white, black, anthracite | ||||
Max. zátěž | 125 kg |
Samé pozitiva - je rychlá, lehká a skoro nevypadá jako eletrická. Jde používat i vypnuta jako obyčejnou koloběžku. Děti si ji oblíbili a furt mi ji berou. Naštěstí to nejezdí na benzin, nedoplatil bych se :))
Celková spokojenost |
|
Kvalita |
|
Služby Voltride |
|
Doručení |
|
Přesnost popisu |
|
Další parametry | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | ||||
Délka | 102 cm | ||||
Výška | 116 cm | ||||
Šířka | 38 cm | ||||
Délka složená | 97 cm | ||||
Výška složená | 33 cm | ||||
Šířka složená | 14,5 cm | ||||
Rozvor | 84 cm | ||||
Světlá výška | 9 cm | ||||
Typ motoru | bezuhlíkový (BLDC) v kole | ||||
Typ baterie | Li-Ion | ||||
Výrobce baterie | Samsung články | ||||
Napětí baterie | 36 V | ||||
Kapacita baterie | 10,5 Ah | ||||
Energie v baterii | 378 Wh | ||||
Rekuperace | ano | ||||
Systém ovládání | palcová páčka | ||||
Tempomat | ano | ||||
Omezovač rychlosti | ano | ||||
Start odrazem | zvolitelný | ||||
Pohon | přední náhon | ||||
Přední brzda | rekuperační | ||||
Zadní brzda | nožní | ||||
Typ kola vpředu | plné | ||||
Velikost kola vpředu | 8" | ||||
Typ kola vzadu | plné | ||||
Velikost kola vzadu | 8" | ||||
Odpružení | vpředu a vzadu | ||||
Přední zavěšení | pružina | ||||
Zadní zavěšení | pružina | ||||
Osvětlení | přední, zadní a brzdové | ||||
Brzdové světlo | ano | ||||
Barvy | white, black, anthracite | ||||
Max. zátěž | 125 kg |
Další parametry | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | ||||
Délka | 102 cm | ||||
Výška | 116 cm | ||||
Šířka | 38 cm | ||||
Délka složená | 97 cm | ||||
Výška složená | 33 cm | ||||
Šířka složená | 14,5 cm | ||||
Rozvor | 84 cm | ||||
Světlá výška | 9 cm | ||||
Typ motoru | bezuhlíkový (BLDC) v kole | ||||
Typ baterie | Li-Ion | ||||
Výrobce baterie | Samsung články | ||||
Napětí baterie | 36 V | ||||
Kapacita baterie | 10,5 Ah | ||||
Energie v baterii | 378 Wh | ||||
Rekuperace | ano | ||||
Systém ovládání | palcová páčka | ||||
Tempomat | ano | ||||
Omezovač rychlosti | ano | ||||
Start odrazem | zvolitelný | ||||
Pohon | přední náhon | ||||
Přední brzda | rekuperační | ||||
Zadní brzda | nožní | ||||
Typ kola vpředu | plné | ||||
Velikost kola vpředu | 8" | ||||
Typ kola vzadu | plné | ||||
Velikost kola vzadu | 8" | ||||
Odpružení | vpředu a vzadu | ||||
Přední zavěšení | pružina | ||||
Zadní zavěšení | pružina | ||||
Osvětlení | přední, zadní a brzdové | ||||
Brzdové světlo | ano | ||||
Barvy | white, black, anthracite | ||||
Max. zátěž | 125 kg |
Další parametry | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | ||||
Délka | 102 cm | ||||
Výška | 116 cm | ||||
Šířka | 38 cm | ||||
Délka složená | 97 cm | ||||
Výška složená | 33 cm | ||||
Šířka složená | 14,5 cm | ||||
Rozvor | 84 cm | ||||
Světlá výška | 9 cm | ||||
Typ motoru | bezuhlíkový (BLDC) v kole | ||||
Typ baterie | Li-Ion | ||||
Výrobce baterie | Samsung články | ||||
Napětí baterie | 36 V | ||||
Kapacita baterie | 10,5 Ah | ||||
Energie v baterii | 378 Wh | ||||
Rekuperace | ano | ||||
Systém ovládání | palcová páčka | ||||
Tempomat | ano | ||||
Omezovač rychlosti | ano | ||||
Start odrazem | zvolitelný | ||||
Pohon | přední náhon | ||||
Přední brzda | rekuperační | ||||
Zadní brzda | nožní | ||||
Typ kola vpředu | plné | ||||
Velikost kola vpředu | 8" | ||||
Typ kola vzadu | plné | ||||
Velikost kola vzadu | 8" | ||||
Odpružení | vpředu a vzadu | ||||
Přední zavěšení | pružina | ||||
Zadní zavěšení | pružina | ||||
Osvětlení | přední, zadní a brzdové | ||||
Brzdové světlo | ano | ||||
Barvy | white, black, anthracite | ||||
Max. zátěž | 125 kg |
Výkonnostní parametry | |||
---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | Voltride nezávislé měření | Hodnocení |
Hmotnost s baterií | 11,3 kg | 10,9 kg | |
Doba nabíjení | 4 h | Zatím netestované | |
Max. rychlost před odblokováním | 25 km/h | Zatím netestované | |
Max. konstrukční rychlost | 36 km/h | 28,53 km/h | |
Výkon | 500 W | 473,3 W | |
Dojezd | 40 km | 30,77 km | |
Vzdálenost na zrychlení 0 - 20 km/h | - | 24 m | |
Čas na zrychlení z 0 na 20 km/h | - | 6,92 s | |
Brzdná dráha z 20 km/h | - | 4,5 m | |
Sprint na 100m | - | 17,7 s | |
Sprint na 250m | - | 37,12 | |
Sprint na 1000m | - | 134,6 s | |
zobrazit víc | |||
zobrazit méně |
Výkonnostní parametry | |||
---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | Voltride nezávislé měření | Hodnocení |
Hmotnost s baterií | 11,3 kg | 10,9 kg | |
Doba nabíjení | 4 h | Zatím netestované | |
Max. rychlost před odblokováním | 25 km/h | Zatím netestované | |
Max. konstrukční rychlost | 36 km/h | 28,53 km/h | |
Výkon | 500 W | 473,3 W | |
Dojezd | 40 km | 30,77 km | |
Vzdálenost na zrychlení 0 - 20 km/h | - | 24 m | |
Čas na zrychlení z 0 na 20 km/h | - | 6,92 s | |
Brzdná dráha z 20 km/h | - | 4,5 m | |
Sprint na 100m | - | 17,7 s | |
Sprint na 250m | - | 37,12 | |
Sprint na 1000m | - | 134,6 s | |
zobrazit víc | |||
zobrazit méně |
Výkonnostní parametry | |||
---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | Voltride nezávislé měření | Hodnocení |
Hmotnost s baterií | 11,3 kg | 10,9 kg | |
Doba nabíjení | 4 h | Zatím netestované | |
Max. rychlost před odblokováním | 25 km/h | Zatím netestované | |
Max. konstrukční rychlost | 36 km/h | 28,53 km/h | |
Výkon | 500 W | 473,3 W | |
Dojezd | 40 km | 30,77 km | |
Vzdálenost na zrychlení 0 - 20 km/h | - | 24 m | |
Čas na zrychlení z 0 na 20 km/h | - | 6,92 s | |
Brzdná dráha z 20 km/h | - | 4,5 m | |
Sprint na 100m | - | 17,7 s | |
Sprint na 250m | - | 37,12 | |
Sprint na 1000m | - | 134,6 s | |
zobrazit víc | |||
zobrazit méně |
Děláme dobré věci. Díky vám.
Nakupte u nás a vyberte si, zda pomůžete životnímu prostředí vysazením stromů, zrecyklováním baterií nebo výstavbou cyklocest. My přispějeme za vás.V brzké době se vám ozveme a doladíme spolu detaily.
V brzké době se vám ozveme a doladíme spolu detaily.
We work hard to provide you the best experience possible.
V brzké době se vám ozveme a doladíme spolu detaily.
Mrzí nás, že nemáte dostatek informací o vaší objednávce. Vždy se snažíme zákazníky o všem průběžně informovat. Prosíme vyplňte níže uvedené údaje a po prověření situace se vám v blízké době ozveme.
Jsme vděční za každou pochvalu a doporučení. Motivuje nás to v naší každodenní práci.
Mrzí nás, že něco není v pořádku. Prosíme, o co nejpřesnější popis vaší situace, abychom ji věděli rychle prověřit a řešit. Vaše stížnost neskončí jen u našich zaměstnanců, ale dostane se i k vedení a majitelům společnosti Voltride.
Děkujeme za vaši zprávu. Ozveme se vám.
Pomozte nám se zlepšovat. Máte nějaké nové návrhy?
Každé milé slůvko od vás nás potěší. Napište nám
Našli jste v textu chybu? Oceníme, když nám dáte vědět.
Děkujeme za vaši zprávu. Ozveme se vám.
Voltride měníme na Max Blinker
Více informací